دکتر داداندیش در جشن نودانشجویان:

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ساختارها و فضاهای مناسبی برای فعالیت دانشجویان فراهم است

۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰ کد : ۶۳۷۶
تعداد بازدید:۱۳۰۸

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، جشن نودانشجویان ۱۴۰۰ با حضور دکتر پروین داداندیش، معاونین، رؤسای دانشکده‌ها، مدیران گروههای آموزشی، اساتید و ۱۲۰۰ نفر از نودانشجویان و خانواده‌های ایشان برگزار شد.

دکتر داداندیش در این جشن ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ گفت: سال تحصیلی جدید را خدمت همه ی دانشجویان، اساتید و کارکنان تبریک عرض می‌کنم. امسال را نیز همچون سال گذشته متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی آغاز کردیم. در یک سال و نیمی که از شروع این بیماری می‌گذرد شاهد تغییر مسیر آموزش در دانشگاه‌ها به آموزش الکترونیکی بوده‌ایم که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به دلیل دارا بودن اساتید و کارکنان جوان، پویا و خلاق جز اولین واحدهای دانشگاهی بود که در این مسیر قرار گرفت.

رئیس واحد تهرن غرب با اشاره به پیشرفت واحد تهران غرب در سالهای اخیر افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ساختارها و فضاهای مناسبی از جمله مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق، مرکز تحقیقات صنعت و سلامت، مرکز رشد، انجمن‌های علمی دانشجویی فعال، کانون‌های فرهنگی دانشجویی فعال، کارآموزی در صنعت و … را برای فعالیت دانشجویان با راهنمایی و هدایت اساتید و همکاران من فراهم کرده است ما در این واحد امیدواریم به جای یک فارغ التحصیل بیکار، کارآفرین، شرکت دانش بنیان یا استارت آپ فارغ التحصیل کنیم. این هدف زمانی محقق خواهد شد که شما دانشجویان گرامی از بدو ورود به دانشگاه با توجه به علاقه خود با آگاهی و انگیزه در طول تحصیل خود در یکی از این مراکز فعال شوید. پس از شما اساتید فرهیخته و دانشجویان خلاق و نوآور می‌خواهم با همکاری و هم افزایی و تعامل بیشتر، حضور سازنده و مشارکت فعال در برنامه‌های دانشگاه داشته باشید. ما از هر ایده و طرح نویی استقبال و حمایت می‌کنیم.

دکتر داداندیش گفت: بر اساس آمارها حدود ۶۰ درصد دانشجویان در شهر تهران نسبت به تزریق هر ۲ دز واکسن کرونا اقدام کرده‌اند که خبر خوبی است. توجه به سیاست‌های دانشگاه آزاداسلامی و بخشنامه وزارت علوم، دروس عملی و امتحانات نیمسال مهر قطعاً حضوری برگزار خواهد شد. از اساتید هر گروه آموزشی درخواست کردیم دروسی که همچنان ظرفیت برگزاری مجازی را دارند، مشخص شوند تا دانشجویان بتوانند باوجود حضوری شدن دانشگاه‌ها، تعدادی از دروس را به‌صورت مجازی شرکت کنند.

امیدوارم در سال تحصیلی جدید در کنار شما دانشجویان عزیز و همراهی خانواده‌های شما همچون سالهای گذشته شاهد رشد و پیشرفت شما عزیزان و بالتبع آن رشد واحد تهران غرب باشیم.

برای همه شما دانشجویان گرامی و خانواده‌های عزیزتان اساتید محترم و پرسنل خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

گفتنی است سخنرانی انگیزشی، استندآپ کمدی، اجرای موسیقی توسط گروه بنیاد رودکی از دیگر برنانه های این مراسم بود. در حاشیه این مراسم، دانشجویان از برنامه‌های تفریحی و جنبی که در نمایشگاهی تدارک دیده شده بود استفاده کردند و از غرفه‌های انجمن‌های و کانون‌های دانشجویی، بسیج دانشجویی، سرای نوآوری، مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق، مرکز تحقیقات صنعت و سلامت دیدن کردند.