مصوبات جلسه شورای واحد در ۱۱ ام تیر ۹۷

۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۸۶۶
تعداد بازدید:۲۰۰۸

 

بیست و سومین جلسه شورای واحد در روز دوشنبه  11ا م تیر 97 ، با حضور پروین داداندیش رییس واحد ، معاونان ، روسای دانشکده ها و مدیران واحد  در سالن شورای ساختمان اداری قلهک  برگزار شد .

در این جلسه پس از تلاوت  آیاتی چند از سوره غاشیه از سوی مدیرکل حراست واحد با موضوع برهان نظم در آفرینش جهان توسط پروردگار عالمیان ، پروین داداندیش رییس واحد به بیان نکات لازم و انتظارات از دانشکده ها و حوزه های مختلف، الزامات و تمهیدات برای جابجایی دانشکده ها  به مجتمع پیامبر اعظم پرداخت .

رییس واحد تاکید کرد این جابجایی ها  نباید هیچ خللی در خدمات رسانی به دانشجویان ایجاد کند

وی ادامه داد نظر به آنکه دانشکده فنی و مهندسی واحد در ارتباط با این جابجایی ها تغییر مکان نخواهد داد لذا کلیه خدمات دانشکده ها را در دوران انتقال بایستی پشتیبانی کند .

در ادامه هر یک از روسای دانشکده ها به بیان مسائل و الزامات جابجایی ها، برنامه ریزی های صورت گرفته درباره دوره تابستانی و تعطیلات مربوطه و برندسازی دانشکده های متبوع در رشته های مهارت محور پرداخته و گزارشی نیز از روند برگزاری امتحانات پایان ترم ارائه کردند .

در پایان جلسه نیز معاونان واحد مسائل مربوطه را جمع بندی کردند و در نهایت به اتقاق  آرا ، موارد ذیل جهت اجرا مصوب شد :

  1. پیش بینی تعداد کلاس های مورد نیاز دوره تابستان و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره تابستانی
  2. برنامه ریزی برای آماده سازی و تکمیل زیرساخت های پژوهشی مورد نیاز به محل جدید استقرار دانشکده ها
  3. نظرسنجی از حوزه های مختلف در خصوص کالاهای ایرانی خریداری شده و انعکاس مشکلات به تولیدکننده ها
  4. صیانت از ارزش ها و مقدسات نظام جمهوری اسلامی و توجه و نظارت ویژه بر مواضع و جهت گیری فرهنگی اساتید با توجه به مرجعیت علمی و اجتماعی و تاثیرگذار بودن ایشان
  5. توجه ویژه به برگزاری دوره های مهارتی و شناسایی استادان حرفه ای و ذیفن واحد جهت برگزاری دوره های مهارتی
  6. برنامه ریزی جهت برگزاری دروس تربیت بدنی درتابستان در ستاد و در مهرماه در مجتمع پیامبر اعظم
  7. ایجاد آمادگی و برنامه ریزی جهت جابجایی قریب الوقوع به ویژه در ایام تعطیلات تابستانی و در نظر گرفتن تمهیدات ویژه توسط دانشکده فنی و مهندسی به ویژه در زمان جابجایی جهت حمایت و پشتیبانی از سایر دانشکده ها و انجام برنامه ریزی های لازم در این خصوص و ایجاد آمادگی در زیرمجموعه ها.
  8. بررسی راه اندازی رشته محل های مهارتی و راههای ارتقاء مهارتی دانشجویان در رشته های مختلف مقطع کارشناسی در شورای آموزشی دانشکده و ارائه پیشنهادات  
  9. پیگیری از استادان در خصوص لزوم تحویل برگه های امتحانات تا قبل از تعطیلات
  10. تلاش جهت معرفی ظرفیت ها و قابلیت های واحد در کلیه حوزه ها و انعکاس بهینه در سایت واحد خصوصاً پی گیری تکمیل صفحات اعضای هیات علمی