اولین جلسه ستاد جابجایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص)

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۲ کد : ۲۹۱۹
تعداد بازدید:۳۱۴۱

اولین جلسه ستاد جابجایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب  در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص)

به گزارش روابط عمومی واحد ،این جلسه با حضور خانم داداندیش رئیس واحد ،حیدری معاون اداری و مالی و نماینده تام الاختیار در ستاد جابجایی ،شکرزاده معاون عمرانی ،فیروزکوهی معاون دانشجویی و فرهنگی،آتش وحیدی رئیس دانشکده مدیریت،زارع رئیس دانشکده هنرو معماری، رمضانی معاون دانشکده علوم انسانی ،توکلی مدیر پژوهش ، میناوند مدیر اداری ،رحمانی مدیر روابط عمومی،کاظمی مدیر فرهنگی ،متین رئیس اداره تربیت بدنی و دهقان نماینده حراست برگزار گردید.در این نشست حاضران ضمن گزارش عملکرد از حوزه ها و معاونتهای خودبه بحث و تبادل نظرپرداختند.

حیدری معاون اداری و مالی و نماینده تام الاختیار در ستاد جابجایی، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکاران اظهار کرد:نود درصد جابجایی دانشکده ها صورت پذیرفت ، عملیات استقرار به اتمام رسید ،با بررسی، مطالعه و آنالیز دقیق درپنج مرحله  و در مدت زمان کوتاه به تجهیز و آماده کردن مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) خواهیم پرداخت.

وی در ادامه افزود: در مرحله نخست تمامی کمبودهای دانشکده رااحساس کنیم ودرگام بعدی خرید و تجهیز امکانات مناسب ورزشی است ،که در کوتاه ترین مدت این مجموعه ورزشی را به مرحله آماده سازی و بهره برداری کامل خواهیم رساند. فاز سوم راه اندازی بوفه دانشگاه و زیبا سازی محوطه و فضای سبز مجتمع است ودر گام آخر به دنبال تجهیز ، تعمیر ونصب زیر ساختها ی این مجتمع هستیم،که بخش اصلی و مهم آن، اتصال شبکه اتوماسیون و اینترنت بوده ،که آن نیز به همت همکاران اداری و مالی و پژوهش راه اندازی گردیده است.در این جلسه روسای دانشکده های هنر و معماری ،مدیریت و معاون دانشکده علوم انسانی ضمن ارائه گزارش نحوه استقرار دانشکده ها ،مشکلات و نیازهای دانشکده ها را مطرح نمودند.همچنین نماینده حراست ،روابط عمومی وتربیت بدنی نیز در خصوص ضوابط ورود دانشجویان و آماده سازی تابلوهای راهنما و سر در مجتمع وفرایند آماده سازی سالن ورزشی و استخر مجتمع جهت بهر ه برداری از شهریور ماه گزارشهایی را ارائه کردند.در ادامه جلسه رئیس واحد خاطر نشان کرد: استقرار دانشکده ها در فضای مجتمع با امکانات مناسب را،آغاز فصل جدید و نقطه عطفی ،در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب می دانم.

ایشان تاکید کرد:ما در این سالها، گامهای موثر و تاثیر گذاری در توسعه کمی و کیفی آموزش ، تحصیلات تکمیلی،پژوهش،کار آفرینی و عمرانی اداره کار آمد واحد  برداشته ایم و همه این فعالیتها در راستای ارائه خدمات مناسب در شان دانشجویان در پایتخت و تبدیل دانشگاه به دانشگاه اثر گذار بوده است. امیدوارم در فضای جدید با امکانات بیشتر، بتوانیم بستر های علمی با استانداردهای لازم برای دانشجویان عزیز فراهم کنیم. در آینده نزدیک ستاد واحد نیز از قلهک به منطقه غرب تهران منتقل خواهد شد.و امیدوارم همه همکاران از جمله، معاونین ،مدیران ،کارمندان خدوم و اساتید محترم با انگیزه و توان بیشتر، بهتر از گذشته به دانشجویان عزیز واحد تهران غرب خدمات شایسته ای ارائه دهند.

درخاتمه جلسه داداندیش رئیس واحد، از زحمات همه اعضای ستاد جابجایی و خصوصا دکتر حیدری رئیس ستاد جابجایی تشکر کرد و مهندس شکرزاده ،هیات علمی گروه عمران و معاون عمرانی واحدرا ،به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی و سرپرست مجتمع پیامبر اعظم(ص) معرفی نمود.