متن پیام تبریک رئیس واحد تهران غرب به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۷ کد : ۲۹۷۸
تعداد بازدید:۲۲۰۶

نون و القلم

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته ی سوگند خویش قرارداد. خدایی که انسان را به زیور اندیشه و تفکر آراست و او را امانتدار این ودیعه ی الهی قرارداد.

بار دیگر فصل علم و دانایی از راه می رسد و برگی از دانش و آگاهی ورق می خورد و دروازه های بیکران دانایی بر روی هزاران جوان جویای دانش گشوده می شود. در آغاز بهار دانش، خدا را شاکرم که توفیق خدمتی دوباره به دانشجویان سرزمینم به ما عطا نمود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب که در منطقه غرب و شمال غرب تهران مستقر می باشد افتخار دارد خدمتگزار مردم به ویژه دانشجویان این منطقه باشد. من و همه همکارانم تلاش می کنیم تا در ارائه خدمات مطلوب آن طور که شایسته و درشأن جوانان این مرز و بوم است از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد. تامین فضای آموزشی و پژوهشی پر از آرامش، همدلی و تکریم در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکتری مهمترین وظیفه و مسئولیت ماست. خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در 4 سال اخیر توانسته قدمی بزرگ در بهینه سازی فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، کارگاهی و آزمایشگاهی بردارد. استقرار سه دانشکده هنر و معماری، علوم انسانی و مدیریت این واحد دانشگاهی در مجتمع مجهز دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)، به همت مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ، یکی از دستاوردهای واحد تهران غرب در سال 97 می باشد. اکنون این واحد دانشگاهی در دو مجتمع دانشگاهی فنی و مهندسی و پیامبر اعظم (ص) آماده قدوم مبارک دانشجویان گرامی می باشد.

جای بسی سعادت است که بتوانیم در راستای اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشجویان عزیز و توانمند، اساتید فرهیخته و کارکنان خدوم، سهمی والا در تحقق اهداف نظام آموزش عالی کشور داشته باشیم.

امیدوارم دانشجویان عزیز نیز با حضور فعال در واحد در جهت ارتقاء دانش و مهارتهای اجتماعی، فن آوری و کسب و کارهای نو پا، ما را در رسیدن به این اهداف و رشد و پیشرفت چشمگیر در عرصه های علمی و بین المللی یاری رسانند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با سلامتی و سعادتمندی را برای همه جویندگان دانش و مهارت خواهانم .     

                                   پروین داداندیش

                                    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

                                    شهریور 97