سومین نشست معاونت محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد با مدیران گروه دانشکده ها در مهرماه ۱۳۹۷

۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۹ کد : ۳۰۳۸
تعداد بازدید:۲۹۶۷

سومین نشست معاونت محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد با مدیران گروه دانشکده ها در مهرماه 1397

سومین جلسه آموزشی مدیران گروه تحصیلات تکمیلی،با حضور دکتر گیوریان معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی،دکتر بابایی مدیر آموزش،خانم دانشجو مدیر گروه کامپیوتر،امینی مدیر گروه برق،مینو عالمی مدیر گروه زبان انگلیسی،سروش فتحی مدیر گروه جامعه شناسی،آویده طلایی مدیر گروه معماری، آرش وحید مدیر گروه شهرسازی،آقایان مهرپور و صمصامی مدیران گروه عمرانو رضا سورانی مدیر گروه مدیریت آموزشی، در ساختمان ستادی قلهک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد،در این جلسه ضمن بحث پیرامون مسائل آموزشی واحد، از نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری در نیمسال جاری و نیز گسترش رشته های مقطع تحصیلات تکمیلی بحث و گفتگو شد.

دکتر گیوریان ضمن تاکید بر رعایت نظم و قانون از طرف دانشجویان،بر نحوه تعامل واحترام با دانشجویان تحصیلات تکمیلی تاکید فراوان داشت و خبر داد در آینده نزدیک با برنامه ریزی از قبل طراحی شده،جلسات متعدد با دانشجویان دکتری تخصصی به صورت جداگانه در دانشکده های مختلف خواهد داشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد به اهمیت شوراهای  گروه های آموزشی استان اشاره داشت و اظهار کرد:برای اولین بار است که این شوراهای آموزشی در استان تهران شکل گرفته و از شما مدیران گروه می خواهم که حتما در جلسات این شورا حضوری فعال و مستمر داشته باشید.

در آخر، دکتر گیوریان به خانم دکتر عالمی،خانم دکتردانشجو،خانم دکتر طلائی به جهت انتخاب آنها به عنوان مدیران گروه منتخب استان تهران برگزیده شده اند، تبریک گفت.