دستورالعمل برگزاری چهارمین جشن دانش آموختگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۹ کد : ۳۱۵۵
تعداد بازدید:۱۹۶۳

دستورالعمل برگزاری چهارمین جشن دانش آموختگی

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

 

 

  1. تاریخ و ساعت برگزاری مراسم : چهارشنبه 97.9.21- ساعت 14:30 لغایت 19
  2. محل برگزاری مراسم : انتهای بزرگراه شهید ستاری شمال میدان دانشگاه بلوار شهدای حصارک - روبروی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی سالن همایش بیمارستان فرهیختگان
  1. زمان بندی مراسم:
  1. ورود  با ارائه کارت ملی انجام می گیرد.
  2. عکاس از ساعت 12 جهت عکاسی آتلیه ای حضور دارد. یک قطعه عکس هدیه دانشگاه
    می باشد و علاقه مندان جهت تعداد عکس بیشتر می توانند با هزینه شخصی خود اقدام نمایند. زمانبندی و اجرای این امر با همکاری شما عزیزان در حضور به موقع امکان پذیر خواهد بود.
  3. پذیرش تا ساعت 13 می باشد.
  1. تذکر:
  1.  از آوردن دوستان و همکلاسی ­ها به عنوان همراه جدا خودداری فرمایید؛ در صورت مشاهده از ورود آن ها بدلیل محدودیت ظرفیت جلوگیری خواهد شد. دانشگاه پذیرای همراهان شما مطابق با اعلام ثبت نام قبلی
    می باشد.
  2. از آوردن دوربین عکاسی و فیلمبرداری در داخل سالن خودداری کنید. از تمام مراسم به صورت حرفه ­ای عکاسی و فیلمبرداری خواهد شد.
  3. درب سالنها رأس ساعت 13 بسته خواهد شد و بعد از آن از ورود فارغ التحصیلان به سالن معذوریم.
  4. جهت پارک خودرو می توانید از پارکینگ های مشخص شده در محوطه محل برگزاری  استفاده نمایید.
  5. کلیه دانشجویان و همراهان ملزم به رعایت پوشش در شآن محیط دانشگاهی و اسلامی منطبق با آئین نامه پوشش دانشجویان ، مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه بوده و لازم است از هر گونه پوشش نامناسب حجاب ناقص  ظاهر غیر متعارف اجتناب نمایند.
  6. هر گونه تخلف از مفاد این آیین نامه مشمول مقررات انضباطی بوده و قابل رسیدگی در شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه خواهد بود و حوزه دانشجویی موظف به اعلام موارد تخلف بر اساس روال قانونی،‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبل از اعلام فراغت از تحصیل دانشجو می باشد.
  7. لباس و کلاه دانش آموختگی از اموال دانشگاه است و از لحظه ای که آن را دریافت می کنید تا لحظه عودت ، نزد شما امانت خواهد بود. کلیه عزیزان موظف هستند پس از اتمام جشن فارغ التحصیلی لباس ها را سالم و به همان صورت که تحویل گرفته بودند در همان محل مراسم عودت نمایند و از بردن آن به بیرون از سالن و منزل جدا خودداری کنند.در زمان مراسم لباس خود را به هیچ دلیلی به دیگران تحویل ندهید.