مراسم گرامیداشت روز کارمند دردانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد

۰۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵ کد : ۳۶۷۳
تعداد بازدید:۱۱۲۴

به گزارش روابط عمومی واحد، به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و معاونت اداری مالی و بمناسبت گرامیداشت روز کارمند مراسمی با حضور خانم دکتر داداندیش، معاونین، روسای دانشکدها، مدیران و کارمندان در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم دکتر داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد گذشته  قربان و غدیر، روز کارمند را به تمامی کارمندان دانشگاه تبریک گفت.

وی با  اشاره به همدلی و تعامل کارمندان دانشگاه با دانشجویان و اعضای هیأت علمی، 10 شاخص ارزیابی که از سال 95 به منظور انتخاب کارمند نمونه استفاده می شود (حسن شهرت، وجدان کاری، خلاقیت و نوآوری، کاردانی و مهارت، در نظر گرفتن صرفه و صلاح دانشگاه، حسن معاشرت، مسئولیت پذیری، تعهد  و توانمندی، تلاش در جهت ارتقاء و میزان بهره روی) را برشمرد.

رییس واحد تهران غرب در این مراسم رشد و بالندگی دانشگاه  و رسیدن به این مرحله از شکوفایی را مرهون تلاش های چندین ساله همکاران عنوان کرد و بیان داشت: درسایه تلاش های همکاران و درایت مسئولان امر، به مرحله ای رسیده ایم که واحدتهران غرب به عنوان دانشگاه تأثیرگذار در ارتقای علمی کشور مطرح است.

وی ضمن رونمایی از طرح تکریم ارباب رجوع بمنظور بهره وری و خدمت رسانی بهتر به مراجعین،  افزود: ارائه خدمات به دانشجویان، افزایش رضایت مندی دانشجویان از واحد و رشد چشمگیر تمایل دانشجویان به تحصیل در این واحد در سایه تلاش های همکاران پرتلاش  میسر است.

در ادامه مراسم دکتر خونساری عضو هیات علمی واحد تهران غرب (گروه مدیریت بازرگانی) که دارای تخصص در زمینه تبلیغات و برند سازی می باشد، با تاکید بر گفته ارشمیدش (به من اهرمی بلند و یک پایه برای گذاشتن زیر آن بدهید تا دنیا را جابجا کنم) و آموزش  پنج اهرم نیرومند برای ایجاد روابط بلند مدت اظهار داشت: پرورش فردی بهترین شکل سرمایه گذاری است که انسان می تواند انجام بدهد.

  گفتنی است در پایان این مراسم از 14 کارمند برتر در حوزه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تقدیر شد و از بین این افراد آقایان امیر جعفری و محمد حصارکی به قید قرعه کارمند نمونه سال 98 واحد تهران غرب  انتخاب شدند.