جلسه معارفه گروه آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی ارشد و دکتری

۰۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۷ کد : ۳۷۵۷
تعداد بازدید:۱۵۱۱

به گزارش روابط  عمومی واحد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید (99-98)جلسه معارفه گروه آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی ارشد و دکتری با حضور خانم دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر رحیمی رئیس مجتمع پیامبر اعظم (ص)، دکتر حیدری معاون اداری و مالی واحد، آقای دکتر رمضانی رئیس دانشکده علوم انسانی، خانم دکتر مینو عالمی مدیر گروه آموزش زبان انگلیسی و آقای دکتر تاج الدین و دکتر قنبر اساتید برجسته گروه آموزش زبان انگلیسی، در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی برگزارشد.

در این جلسه خانم دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با تبریک خوش‌آمدگویی به دانشجویان جدید‌الورود طی سخنانی کوتاه به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پرداخت.

وی با اشاره به پتانسیل  و ظرفیتها های دانشگاه گفت: ما دردانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از اساتید با تجربه و با روزمه علمی قوی بهره مند هستیم و با ترکیبی از اساتید با تجربه و جوان، آماده آموزش به شما دانشجویان عزیز می باشیم

در ادامه این جلسه خانم دکتر عالمی مدیر گروه زبان انگلیسی به بیان برخی مباحث و نکات مهم آموزشی – برنامه درسی  پرداخت. سپس هر یک از اعضای حاضر در خصوص حوزه کاری و تخصص خود با دانشجویان  گفتگو کردند و جلسه در آخر با پرسش و پاسخ به پایان رسید.