اولین رویداد سالیانه گروه مهندسی صنایع با موضوع «کلاس نوین آموزش نوآورانه، دانشجوی توانمند» در واحد تهران غرب

۰۲ آبان ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۹ کد : ۳۸۵۰
تعداد بازدید:۱۷۳۵
به گزارش روابط عمومی واحد، اولین رویداد سالیانه گروه مهندسی صنایع با موضوع «کلاس نوین آموزش نوآورانه، دانشجوی توانمند» با حضور خانم دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر رحیمی معاون پژوهش و فناوری، دکتر پیشگر سرپرست دانشجویی و فرهنگی، دکتر بابایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی، اساتید و جمع کثیری از دانشجویان گروه مهندسی صنایع در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم خانم دکتر داداندیش ضمن خیرمقدم و تشکر از مسئولین گروه صنایع با بیان اینکه در واحد تهران غرب تلاشمان بر این است که به روز باشیم به خصوص در حوزه آموزش، افزود: ما سعی می کنیم آخرین دستاوردها را در دانشگاه پیاده سازی کنیم. در سرای نوآوری یا زیست بوم کسب و کار دانشجویانی که ایده دارند می توانند آن را ارائه داده و به ثبت برسانند.

خانم دکتر داداندیش با تاکید بر مفهوم سواد و تعریف انواع آن از نظر یونسکو گفت: سازمان ملل در قرن ۲۱ در مفهوم سواد تغییراتی ایجاد کرد و مهارت هایی اعلام شد که داشتن این توانایی ها و مهارت ها مصداق باسواد بودن قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، ضمن اعلام همکاری به دانشجویان گفت: همه تلاش ما این است مهارتهای علمی، اجتماعی شما را بالا ببریم و حضور شما دانشجویان در انجمنها، کانون های دانشجویی بهترین کمک برای بالا رفتن مهارت است.

در ادامه دکتر بابایی طی سخنان کوتاه گفت: رشته مهندسی صنایع یکی از گروههای پیشرو در دانشکده فنی و مهندسی است و سالهای اخیر دانشجویان زیادی در این رشته با رتبه های خوب در بهترین دانشگاههای موفق ادامه تحصیل میدهند، تمام موفقیها مرهون تلاش و پشتکار دانشجویان، زحمات و رهنمودهای اساتید این گروه میباشد.

وی ضمن اعلام حمایت و پذیرش انتقادات و پیشنهادات، به چند نکته از بزرگان کارآفرینی در جهت خودسازی اشاره نمود (تلاش کنید و آروزهایتان را جدی بگیرید، از اشتباه و شکستها درس بگیرید، از نشان دادان راه به دیگران نترسید، همیشه در فعالیتهای کارآفرینی منفعت دیگران را در نظر بگیرید)

سپس دکتر نخعی عضو هیأت علمی گروه صنایع در خصوص قدرت تفکر یک مهندس صنایع گفت: رشته صنایع ترکیبی از چند رشته (ریاضی، مدیریت، فناوری اطلاعات) است.

وی افزود: دانشجوی مهندسی صنایع اولین چیزی که یاد میگیرد تفکر سیستمی است، یعنی توانمند باشد و با روش درست فکر کردن باید آشنا باشد

دکتر مسلمی وایقان عضو هیأت علمی گروه صنایع و مدیرگروه کارشناسی هم مطالبی پیرامون آشنایی با مهندسی صنایع ایرانی و جهانی بیان کرد.

در ادامه دکتر حاجی پور عضو هیأت علمی ومدیرگروه تحصیلات تکمیلی ضمن ارائه گزارش از دستاورها وفعالیتهای انجام شده در دو سال اخیر درخصوص آموزش های مبتنی بر حل مسأله، به برنامه های آموزشی و پژوهشی گروه در سال تحصیلی جاری پرداخت

در پایان مراسم از پذیرفته شدگان برتر درمقاطع کارشناسی ارشد با اهدای جوایزی تقدیرشد.