برگزاری « رویداد سالیانه گروه مهندسی کامپیوتر» با محوریت آشنایی ورودی های جدید با «رشته مهندسی کامپیوتر و دوره های آموزشی آزاد جدید» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵ کد : ۳۹۴۰
تعداد بازدید:۱۸۱۰
به گزارش روابط عمومی واحد، رویداد سالیانه گروه مهندسی کامپیوتر با محوریت آشنایی ورودی های جدید با «رشته مهندسی کامپیوتر و دوره های آموزشی آزاد جدید» با حضور خانم دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و احد تهران غرب، دکتر بابائی رئیس دانشکده فنی و مهندسی، اساتید و جمع کثیری از دانشجویان گروه مهندسی کامپیوتر در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد

در ابتدای مراسم خانم دکتر داداندیش ضمن خیرمقدم و تشکر از برگزارکنندگان این رویداد اظهار داشت: نکته ای که بعنوان دغدغه دانشگاه مطرح است، این است که چه کار کنیم دانشجویان پس از اتمام دانشگاه سریع جذب بازار کار شوند و یا خودشان یک کسب و کاری داشته باشند، این دغدغه  برای تمام رشته هاست. ما به این نتیجه رسیدیم که باید یک تحولی در آموزش به وجود بیاوریم و یک فضایی به وجود بیاوریم که دانشجویان ضمن درس خواندن مهارتشان را هم بالا ببرند و قرار است دانشگاه این فرصت را برای شما به وجود بیاورد.

دکتر داداندیش با اشاره به ظرفیتهای دانشگاه بیان داشت؛ دانشگاه دارای انجمن های علمی، نشریات، کانونهای فرهنگی فعال می باشد، که دانشجویان می توانند با توجه به علاقمندی خود در این فضاها ثبت نام کرده در این حوزه ها مهارتهای خود را بالاببرند.

وی ضمن اعلام حمایت و همکاری خطاب به دانشجویان افزود: آینده رشته شما بسیار روشن است و تمام تلاش ما این است در واحد تهران غرب مهارتهای شما را بالاببریم.

در ادامه دکتر بابایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی ضمن خیرمقدم و تشکر از حمایتها و مساعدتهای خانم دکتر داداندیش، مطالبی در خصوص آشنایی با فرایند ارتقاء تحصیلی دانشجویان گروه کامپیوتر ارائه داد.

وی ضمن اعلام حمایت و پذیرش انتقادات و پیشنهادات افزود:  اساتید گروه کامپیوتر از هیچ تلاشی در جهت خدمت رسانی به دانشجویان دریغ نخواهند کرد و آرزو می کنیم بزودی شاهد موفقیهای تک تک شما باشیم.

سپس خانم دکتر دانشجو مدیر گروه تحصیلات تکمیلی به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در دو سال اخیر پرداخت. وی همچنین با اشاره به برنامه های آموزشی و پژوهشی گروه در سال تحصیلی جاری، نحوه انتخاب تمرکز های رشته های مهندسی کامپیوتر را تشریح کرد.

دکتر دانشجو خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان گروه کامپیوتر باید مهارت خود را بروز کنند و آنچه در بازار کار مورد نیاز است را یاد بگیرند.

در ادامه دکتر دامی و دکتر منصور، عضو هیأت علمی واحد تهران غرب به ترتیب در خصوص تفکر رایانشی و دلایل اقبال دانشجویان به رشته مهندسی کامپیوتر در سالهای اخیر مطالبی ایراد کردند.

در پایان، مهندس بابک عیوض زاده هم  پیرامون دوره های آموزشی آزاد، نکاتی را مطرح کرد.