تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد تهران غرب و شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن منعقد شد

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۳ کد : ۴۰۴۳
تعداد بازدید:۹۴۸

به‌منظور ارتقای دانش تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت کارگزاری بانک صنعت معدن منعقد شد.

به گزارش  روابط عمومی واحد، دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب در راستای افزایش آگاهی عمومی و تخصصی دانشجویان، اساتید و همکاران و به منظور ارتقای دانش تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت کارگزاری بانک صنعت معدن منعقد گردید.

پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب با اشاره به دایر بودن رشته‌های مرتبط در واحد تهران غرب گفت: این واحد دانشگاهی در نظر دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی ارتباطات مطلوبی  با بانک‌ها و موسسات مالی برقرار کند.

سیدمرتضی علوی‌‌صدر رئیس هیئت مدیره کارگزاری بانک صنعت و معدن، نیز در ادامه این جلسه با اشاره به میزان اعتبار درنظر گرفته شده برای این تفاهم‌‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه در دو نسخه و شش ماده تنظیم شده و از تاریخ امضا به مدت سه سال دارای اعتبار است و اصلاح مفاد آن با موافقت طرفین و امضای الحاقیه امکان‌‌‌پذیر بوده و با اتمام مدت اعتبار تفاهم‌نامه قابل تمدید خواهد بود.

استفاده متقابل از توانایی‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی طرفین و توسعه همکاری در برگزای دوره آموزشی با هدف گسترش آموزش نظام مند، توانمندسازی و ارتقای سطح دانش مالی به منظور عملیاتی شدن مهارت‌های دانشجویان از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

همچنین از جمله زمینه‌ها و مفاد همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه می‌توان به برگزاری سمینارها، نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مالی و بازار سرمایه، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، اکران و تحلیل فیلم‌های مرتبط با بازار سرمایه، معرفی و تحلیل کتاب‌های مرتبط با بازار سرمایه، حمایت از پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با بازار سرمایه اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه حمیدرضا رحیمی، معاون پژوهش و فناوری، سیدحسین پیشگر معاون دانشجویی و فرهنگی ، دیاکو عزیزی رئیس دانشکده مدیریت و مریم لشگری‌زاده مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه آزاد واحد تهران غرب حضور داشتند.