تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین امضاء شد.

۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۷ کد : ۴۱۹۹
تعداد بازدید:۸۵۵

به گزارش روابط عمومی واحد، به منظور تعامل سازنده با صنعت و ارتباط بیشتر دانشگاه با محیط های برون دانشگاهی، تفاهم نامه ای دو ساله مابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین توسط دکتر داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و مهندس محمودیان، رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین، امضاء شد

ابتدا دکتر داداندیش مواردی در خصوص ارتباط سازنده بین دانشگاه و صنعت و الزام آن برای کلیه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد.

 سپس مهندس محمودیان با اشاره به  توانایی های اتحادیه کشوری این تفاهم نامه را آغازی برای همکاری مشترک دانسته و امکان گسترش زمینه های همکاری را در همه جوانب حائز اهمیت دانست.

شایان ذکر است بر اساس مفاد این تفاهم نامه امکان تعریف پروژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به منظور بهره برداری در این اتحادیه کشوری، معرفی دانشجویان برای سپری کردن دوره کارآموزی، ایجاد زمینه های لازم برای آموزش نیروهای متخصص آن اتحادیه در واحد تهران غرب، تعریف دروس مورد نیاز به منظور توانمند سازی دانشجویان و جذب در این اتحادیه و ... فراهم آمده است.

گفتنی است تفاهم نامه مربوطه، توسط رئیس واحد تهران غرب و رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین به امضاء رسید.

در این جلسه دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری واحد، دکتر پیشگر، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد، دکتر بابایی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی، دکتر زینال نژاد، رئیس مرکز آموزش های آزاد و دکتر حجاریان، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد  حضور داشتند.