به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، کارگاه بصیرت افزایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

۱۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸ کد : ۴۲۲۷
تعداد بازدید:۱۰۲۳

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، کارگاه بصیرت افزایی با عنوان " تبیین معیارهای انتخاب انسان های شایسته مبتنی بر راه شهداء در تراز انقلاب اسلامی" در راستای معرفت افزایی بصیرتی در خصوص تبعیت از راه شهداء اسلام بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تحلیل وقایع روز به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.
این کارگاه با حضور دکتر روح اله سلگی، معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی تهران بزرگ، دکتر محمدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران غرب، دکتر صادقی گلرودباری، مسئول بسیج اساتید واحد، معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان در مجتمع پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.
ابتدا صادقی، سحنانی را در تبیین شرایط حساس وضع موجود در منطقه خاورمیانه و تروریسم خواندن دولت آمریکا، ایراد نمود.
مسئول بسیج اساتید واحد، ضمن توضیحاتی درخصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهید سلیمانی در عرصه سیاست هم شجاع بود و هم با تدبیر بیان داشت: با تدبیرش نه تنها در میدان نظامی بود بلکه در سیاست نیز بود، بنابراین بالاترین الگوی انسان شناسی در تراز انقلاب اسلامی، بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان هستند که در راه اسلام و امنیت و برقرار صلح و امنیت در منطقه در خون خود غلطیدند و خاطر نشان ساختند که معیارهای انتخاب نمایندگان مجلس باید بنحوی باشد که اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی آن و نیز اعتقاد و التزام عملی به اسلام و اصل مترقی ولایت فقیه و برگرفته از راه شهدا و همینطور بر مدار انقلاب گری باشد.
در ادامه دکتر روح اله سلگی، از رابطه عاطفی و پدرانه حاج قاسم سلیمانی با فرزندان شهدا منجمله فرزندان شهید احمد کاظمی سخن گفته و از او بعنوان محبوب قلوب مستضعفین و قدرت و صلابتش از او یاد کرد.
ایشان اظهار داشتند که ترور ناجوانمردانه سپهبد سلیمانی با پاسخ سپاه پاسداران مواجه شد و عنوان کردند کسی که ملی گراست، حاج قاسم را نماد اساطیری پهلوان های شاهنامه می داند و کسی که عاشورایی است او را نماد عاشورا و امام حسین(ع) و جامانده اس از عاشورای سال 61 می داند.
معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی تهران بزرگ خاطر نشان کرد که رهبر معظم انقلاب، ناخدای باخدای کشتی انقلاب، نشان داده که در برابر استکبار می ایستد و هیچ مصلحتی بالاتر از اقتدار در برابر اینها نیست.
در حاشیه این کارگاه، سخنان مقام معظم رهبری در قم بصورت زنده به سمع و نظر حاضران رسید.