پنجمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد

۳۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۴ کد : ۴۲۶۳
تعداد بازدید:۹۳۳

به گزارش روابط عمومی واحد، پنجمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  تهران غرب  با حضور دکتر پیشگر معاون دانشجویی – فرهنگی، دکتر حیدری معاون اداری مالی، حجت‌الاسلام محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی در واحد تهران غرب و اعضای شورای فرهنگی در اتاق جلسات ساختمان ستادی  برگزار شد.

ابتدا دکتر حیدری به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی حول دو مقوله مهم نماز و قرآن در دانشگاه گفت: «شورای فرهنگی یک شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کلان است که باید در آن منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان نظام در تصویب برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی لحاظ شود.»

دکتر پیشگر نیز با ارائه گزارشی از فعالیتها و دستور جلسه شواری فرهنگی برگزار  شده اظهار کرد: مسائل فرهنگی و جذب حداکثری دانشجویان در مشارکت امور فرهنگی باید در راس امور فرهنگی دانشگاه قرار گیرد و این امر مستلزم همکاری همه بخشهای  اجرایی دانشگاه می باشد.

حجت الاسلام  محمدی هم با اشاره به اهمیت نماز،  فعالیتهای قرآنی در نمازخانه های واحد  و ترویج آموزه های قرآنی  با هدف تبیین مسائل فرهنگی در واحد را از اولویت های اصلی برشمرد.

در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگی وارد دستور کار جلسه شدند و در خصوص موضوعات مختلف جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهاد خود پرداختند.