برگزاری وبینار مجموعه رویداد "پله پله تا موفقیت چهار ساله"

۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸ کد : ۵۳۸۲
تعداد بازدید:۴۶۵

به گزارش روابط عمومی واحد، به همت انجمن‌های علمی رشته مهندسی صنایع دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد تهران غرب، خواجه نصیر، خوارزمی، الزهرا، علم و صنعت و یزد مجموعه رویداد "پله پله تا موفقیت چهار ساله" در حال برگزاری است.

این رویداد از تاریخ ۲۹ آبان ماه سال ۱۳۹۹ و با هدف آموزش صفر تا صد مهندسی صنایع برای تمام دانشجویان این رشته، توسط برترین اساتید صنایع ایران شروع شده است، چنانچه در بخش اول بیش از ۱۶۹ نفر و در بخش دوم بیش از ۱۲۸ از دانشجویان علاقمند دراین رویداد شرکت کردند.

براساس این گزارش، دکتر مجید شخصی نیائی، عضو هیئت علمی رشته مهندسی صنایع دانشگاه یزد و عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران در بخش اول این رویداد، برای دانشجویان به سخنرانی پرداخت. موضوع این وبینار " از A تا Z مهندسی صنایع" بود و در این وبینار در مورد کلیات رشته مهندسی صنایع، گرایشات این رشته، بازار کار گرایشات این رشته و همچنین نحوه ادامه تحصیل در خارج از ایران برای دانشجویان شرح داده شد.

در بخش دوم این رویداد که موضوع آن "از مهارت آموزی تا بازار کار" بود، دکتر امیرمهدی اعتباری رئیس خانه صنایع ایران و رئیس گروه مشاورین نور (مدیرفا) در خصوص تیپ‌های شخصیتی افراد و لزوم تناسب آن با گرایشات و شغل‌های مورد نظر افراد، مهارت‌های لازم جهت ورود به بازار کار، مهارت‌های سخت و مهار‌های نرم و همچنین تفاوت این دو نوع مهارت به سخنرانی پرداخت.

قسمت سوم و چهارم نیز در هفته های آتی برگزار خواهد شد.