توربازدید نودانشجویان از مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰ کد : ۵۵۷۰
تعداد بازدید:۲۱۵۵
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس این واحد دانشگاهی، توربازدید ویژه نودانشجویان از فضای فیزیکی دانشگاه برگزار نمود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، تفاوت اساسی با دانشجویانی دارند که طی سالهای گذشته وارد دانشگاه‌های مختلف کشور شده‌اند، چراکه امسال شیوع بیماری کرونا شرایط دیگری را برای آنها رقم زده است و آنان به اجبار باید دانشگاه را از پشت گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها تجربه نمایند بدون آنکه تصویری از فضای دانشگاه داشته باشند.
در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس این واحد دانشگاهی، توربازدید ویژه این دانشجویان از فضای فیزیکی دانشگاه در روز پنجشنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ برگزار نمود.
براساس این گزارش، این بازدید به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و باشگاه پژوهشگران جوان و با مشارکت انجمن علمی دانشجویی گردشگری و هتلداری و کانون های گردشگری و هتلداری در سه گروه ۱۰ نفره با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزارشد و نودانشجویان از فضاهای مختلف مجتمع پیامبر اعظم (ص) اعم از دانشکده های مدیریت، علوم انسانی، هنر و معماری و فضاهایی نظیر کتابخانه، کلاس ها، مجموعه ورزشی، استخر، آمفی تئاتر و… بازدید نمودند.

شایان ذکر است؛ در پایان کلیپ هایی از فعالیت های متنوع واحد تهران غرب و تیزر رونمایی از پادکست راه تجارت انجمن مدیریت بازرگانی، بازاریابی و کسب و کار رونمایی شد.
گفتنی است: نودانشجویان در مسابقه ورزشی که در سالن ورزشی تدارک دیده شده بود نیز شرکت کردند و به ۹ نفر از آنها جوایزی نیز اهدا شد.

امید است: با ریشه کنی بیماری کرونا به زودی شاهد حضور دانشجویان عزیز و فضای شور و نشاط در دانشگاه ها باشیم.