شرکت کنندگان موفق استارت آپ ویکند از موفقیت های خود گفتند

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۸ کد : ۱۶۷
تعداد بازدید:۱۴۷۴
دومین جلسه هماهنگی استارت آپ ویکند سه شنبه ساعت 10 صبح در دانشکده فنی و مهندسی کار خود را آغاز کرد. این جلسه که با حضور اعضای سابق استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود، دانشجویان و شرکت کنندگان از سوابق و موفقیت های گذشته سخن به میان آوردند و به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شیدا خضایی شرکت کننده موفق دور قبل استارت آپ ویکند با اشاره به موفقیتها و تجربه های گذشته گفت:

رسیدن به موفقیت راه های زیادی دارد ولی تنها لازمه این کار نا امید نشدن و امتحان کردن تمامی راه هاست. موفقیت های بزرگ همیشه با سرمایه های بزرگ ایجاد نشده است، بلکه همواره رفتن و ادامه دادن است که می تواند زمینه های پیشرفت را تضمین کند.

زمانی که به همراه تنی چند از هم کلاسی ها در دانشگاه آزاد اسلامی آمل کار را شروع کردیم مانند شما دانشجو بودیم، و به غیر از ایده ذهنی شکل نگرفته سرمایه دیگری در دست نداشتیم ولی نا امید نشدیم و توانستیم، به موفقیت های امروزی دست پیدا کنیم . اکنون از فکرهایی که روزی به نظرمان سطحی بود توانستیم به تاسیس شرکت و فعالیت های اقتصادی برسیم و کسب و کار خود را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت بایستی دو مورد را مد نظر داشت، اول داشتن برنامه و ایده خوب و مهتر از آن پشتکار داشتن است، ممکنه شما برای رسیدن به هدفتان مجبور شوید دهها بار یک مسئله را دنبال کنید ولی مهمه هر بار از راه جدید این کار را انجام دهید و نا امید نشوید، در این صورت شما به هدفتان نزدیک شده اید.

پس از صحبتهای خضایی دانشجویان داوطلب به روی سن آمدند و از ایده ها و نظرتشان در مورد مسابقات استارت آپ ویکند سخن به میان آوردند.

در ابتدای مراسم دکتر عزیزی مدیر دفتر ارتباط با صنعت واحد تهران غرب ضمن عرض خیر مقدم از دانشجویانی که در این ساعت برای شرکت مسابقه استارت آپ ویکند در سالن همایش ها حاضر شدند تشکر و قدردانی کرد. همچنین در این جلسه خانم دکتر آریان پور مدیر گروه معماری، دکتر پیشگر معاون دانشکده فنی و مهندسی واحد و انصاری مجری برنامه حضورداشتند.

IMG_4165.[1]

 IMG_4180.[1]IMG_4201.[1]IMG_4209.[1]