پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روابط عمومی‌ واحدهای دانشگاهی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۵ کد : ۱۸۴
تعداد بازدید:۱۳۴۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: به کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی در راستای برقراری ارتباط پویاتر با مخاطبان مسیر تحول و توسعه روابط عمومی ها را هموارتر می‌کند. همکاران روابط عمومی با وجود همه ناملایمات رسانه ای و تنگ نظری ها بیش از پیش شفافیت، آگاهی بخشی و پرهیز از سیاسی کاری را سرلوحه اقدامات خود در امر اطلاع رسانی و ارتباط با جامعه هدف خود یعنی استادان، دانشجویان و کارکنان قرار دهند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، متن پیام دکتر حمید میرزاده بدین شرح است: روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران زحمت‌کش و دلسوز در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.

جامعه امروز، جامعه ای در هم تنیده از اطلاعات و ارتباطات است که ابعاد مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است و انسان امروز از هر سو تحت تاثیر تبلیغات و اطلاعات گوناگونی است که به او می رسد. پالایش این اطلاعات، رساندن صحیح، صادقانه و به موقع اخبار و برقراری ارتباط صحیح با مخاطب در این روزگار وظیفه ای خطیر و سنگین است. همین امر باعث شده است که روابط عمومی ها علاوه بر پوشش دادن رویدادها و اطلاع رسانی صحیح سازمانی، نسبت به دیدبانی، شفاف سازی و روان سازی ارتباطات درون و بیرون دستگاه مربوط مسئولیت و وظیفه پیدا کنند که مسلما به کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی در راستای برقراری ارتباط پویاتر با مخاطبان مسیر تحول و توسعه روابط عمومی ها را هموارتر می‌کند.

همکاران روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی، واحدها و مراکز دانشگاهی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و یکی از دستاوردهای ارزشمند پس از انقلاب اسلامی، با وجود همه ناملایمات رسانه ای و تنگ نظری ها باید بیش از پیش شفافیت، آگاهی بخشی و پرهیز از سیاسی کاری را سرلوحه اقدامات خود در امر اطلاع رسانی و ارتباط با جامعه هدف خود یعنی استادان، دانشجویان و کارکنان عزیز قرار دهند که در این مسیر روابط عمومی ها باید بیش از پیش نسبت به مطلع کردن افکارعمومی از تحولات، موفقیت ها و فرآیندهای اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی، پژوهشی و فناوری کشور تلاشی مستمر داشته باشند.

این روز را بار دیگر به همکاران روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم و امیدوارم در پناه خداوند منان در انجام رسالت و وظایف محوله موفق و موید باشند.


منبع: سایت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی