امیر یعقوبی مدیر کل حراست واحد تهران غرب شد .

۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۲ کد : ۱۹۳۹
تعداد بازدید:۸۷۲۹

 در حکمی از سوی سیدرضا علیخانی رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی امیر یعقوبی به سمت مدیر کل حراست واحد تهران غرب منصوب شد.

در حکم امیر یعقوبی خطاب به وی آمده است :  

نظر به تعهد ؛ تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی در امورحراستی و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی به موجب این حکم  جنابعالی به عنوان مدیرکل حراست واحد تهران غرب منصوب می شوید .

ضروری است ضمن توجه ویژه به حفظ کرامت و حرمت دانشگاهیان  در جهت ارتقا و اعتلای نظام آموزشی ، پژوهشی و فرهنگ بسیجی و انقلابی در سایه تفاهم ، صمیمیت و پیشبرد اهداف و سیاست های نظام اسلامی گام های موثری را بردارید .

موفقیت  بیش از پیش شما را درپاسداشت و حراست از ارزش ها ، بیت المال ، اطلاعات و اخبار در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) از درگاه ایزد منان خواستارم .

                                                                   ومن ا... التوفیق

                                                                      سید رضا علیخانی

                                                                   رییس مرکز حراست

امیر یعقوبی پیش از این مدیر حراست واحد  تهران غرب بود که با این حکم به سمت مدیر کل حراست واحد  ارتقا یافت.

امیر یعقوبی دانشجوی سال آخر دکتری فلسفه محض دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است و در کارنامه سوابق خود مسئولیت حراست مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) واحد تهران مرکزی - مسئول حراست دانشکده اقتصاد و حسابداری واحد تهران مرکزی، مسئول حراست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی را دارد.

جامعه دانشگاهی واحد تهران غرب ضمن تبریک صمیمانه به ایشان ،موفقیت روز افزون وی را در تمامی مراحل  کاریی و اداری  از ایزد منان مسالت می نماید .