اطلاعات لازم برای دانشجویانی که متقاضی میهمان و انتقال به سایر واحدهای دانشگاهی هستند

۰۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۱ کد : ۱۹۶۶
تعداد بازدید:۱۹۳۴

به اطلاع می رساند :

«« دانشجویان واحد تهران غرب که درخواست میهمانی و یا انتقال به سایر واحدهای دانشگاهی داشته اند

می بایست به نکات ذیل توجه نمایند .»»

  1. تمامی مراحل مربوط به ثبت درخواست اعم از موافقت/ مخالفت، ارسال لیست دروس و سایر موارد تماماً از طریق سایت نقل و انتقالات توسط دانشجو قابل مشاهده می باشد. لذا پیگیری و اطلاع از وضعیت مجوز صرفاً از طریق سایت میسر می باشد.
  2. پس از موافقت با درخواست میهمانی و یا انتقال  به کارشناس رشته مربوطه خود در دانشکده ها به جهت هماهنگی صدور لیست دروس برای دانشجویان متقاضی میهمانی و صدور کارنامه تائید شده برای دانشجویان متقاضی انتقال مراجعه نمایید. ( منظور از لیست دروس، دروسی است که دانشجو مجاز به اخذ آنها در ترم جاری در واحد مقصد می باشد.)

نکته بسیار مهم اینکه قبل از مراجعه به کارشناس رشته خود از واحد های ارائه شده در واحد مقصد خود اطمینان حاصل نمائید. بارگذاری لیست دروس در سامانه، یکبار امکان پذیر می باشد.

  1. جهت اخذ لیست دروس می بایست از نظر مالی تسویه حساب نموده و بدهی به واحد نداشته باشید.
  2. پس از اطمینان از ارسال لیست دروس / کارنامه در سامانه نقل و انتقالات، دانشجویان می توانند به واحد های مقصد خود جهت ثبت نام مراجعه نمایند. ( دانشجویان می بایست برای اطلاع از آخرین وضعیت خود به سامانه نقل وانتقالات مراجعه نمایند)
  3. دانشجویان انتقالی پس از ثبت نام و انتخاب واحد در واحد مقصد می بایست جهت انجام تسویه حساب و مراحل ارسال پرونده به کارشناس نقل و انتقالات ( در ساختمان ستادی قلهک ) مراجعه نمایند.