کارگاه پایش و ارزیابی برنامه استراتژیک دانشگاه آزاد اسلامی از سوی ستاد هماهنگی استان تهران، در واحد تهران غرب برگزار شد

۰۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۲۴ کد : ۲۰۱
تعداد بازدید:۱۴۴۸
در راستای اثربخشی و بهره وری واحدهای دانشگاهی دوره پایش و ارزیابی برنامه استراتژیک واحدهای دانشگاهی استان تهران از سوی ستاد هماهنگی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشکده فنی واحد تهران غرب برگزار شد.

DSC_3822

 

 به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دانشگاه آزاد اسلامی در راستای افزایش اثربخشی واحدهای دانشگاهی و با توجه به ضرورت ارزیابی و ارتقاء عملکرد و همگامی و ارزیابی بیشتر واحدهای دانشگاهی این دوره را در محورهای، کنترل جداول اهداف کمی، پیگیری برنامه‌های عملیاتی و آموزش تدوین برنامه‌های عملیاتی برگزار کرد.

 

DSC_3886


دوره پایش و ارزیابی برنامه استراتژیک در دو نشست تخصصی جداگانه، ۸ ساعته در محل همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران غرب برگزار شد و در طول این نشست حاضران در جلسه با مطرح کردن مشکلات و مسائل به صورت رو در رو با مسئولان برنامه و بودجه واحدهای دانشگاهی استان تهران بسیاری از مسائل و مشکلات را مطرح و به گفتگو نشستند.

 

 

DSC_3887.[1]

 
 این دور از کارگاه که با استقبال واحدهای دانشگاهی همراه بود، نکات حائز اهمیتی را به همراه داشت، که می توان از آن میان به مشارکت شرکت کنندگان در بحث و انتقال تجربیات در فضایی آکادمیک اشاره کرد.

DSC_3863


همچنین کار‌شناسان و مسئولان حوزه‌های مختلف به انجام هماهنگی‌های لازم درباره اصلاح برنامه‌های عملیاتی بازنگری رشد در سال ۱۳۹۴ پرداخته و بسیاری از مطالب را در جلسه مطرح کردند.

 

 

 

DSC_3862

بخش دوم این کارگاه با ارائه نظر و تجربیات شرکت کنندگان برگزار شد و هر یک از شرکت کنندگان نکات و مسائلی پیشنهادی خود را در خصوص بهبود و پیشرفت روند کار‌ها و برنامه‌ها با یکدیگر مطرح و به اشتراک گذاشتند.

دکتر مهدی میردامادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر محمدعلی نادی رئیس اداره ارزیابی نظارت و پایش برنامه و بودجه، محمدرضا معینی رئیس اداره برنامه و بودجه و علیرضا گلجو مدیر اداره برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس منیری از ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست حضور داشتند و با نمایندگان واحدهای دانشگاهی به گفتگو و تبادل اطلاعات پرداختند.