ابقای رئیس واحد تهران غرب در سمت مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۸ کد : ۲۱۰۸
تعداد بازدید:۲۰۱۶

 در حکمی از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروین داداندیش رییس واحد تهران غرب  در پست مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی ابقا شد .

در این حکم از سوی صالحی خطاب به داداندیش آمده است:

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی در حوزه امور اجتماعی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور اجتماعی منصوب می‌شوید.امید است با استعانت از خداوند متعال در ارائه نقطه نظرات سازنده و به هنگام با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی موفق و موید باشید.

 

 

 

 

 

 

 

پروین داداندیش پیش ازاین دردولت یازدهم (از سال 92 تا 96) با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت در پست مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درامور اجتماعی قرار داشت و در دولت دوازدهم نیز با همین عنوان پستی به  فعالیت خود ادامه خواهد داد .

وی در کارنامه اجرایی خود  عناوین :نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای  اجتماعی  کشور از فروردین سال 1393 ،نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 1395 تاکنون ، معاون و دبیر کمیته خاص زنان و جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال 1376 لغایت  1392 ،عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1392 ، رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از سال 1393 تاکنون را دارد .

 در لینک زیر رزومه  پروین داداندیش رییس واحد قابل دسترسی است .

 faculty.wtiau.ac.ir/dadandish/fa

.