با حکم معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد: چهار مدیرکل معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد منصوب شدند

۰۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۹ کد : ۲۴۶
تعداد بازدید:۱۰۸۴
درپی ادغام دو معاونت «فرهنگی اجتماعی» و «دانشجویی» دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سید طه هاشمی،‌ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی چهار مدیرکل این معاونت را منصوب کرد.
 
جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد‎ اسلامی

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر سید طه هاشمی نظر به ادغام معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی و حکم شماره 26190/ 10 مورخ 22/4/1394 ریاست محترم دانشگاه، دکتر حبیب‌‌الله اسماعیلی را به عنوان مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی. دکتر علی فقیه حبیبی، را به سمت مدیر کل آموزش فرهنگی و اسناد دانشگاه، دکتر علی‌رضا صامت را به عنوان مدیر کل امور دانشجویی و دکتر طهمورث آقاجانی هشجین را به سمت مدیرکل دانش آموختگان این معاونت منصوب کرد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این احکام جداگانه، از خداوند بزرگ موفقیت این مدیران را در انجام وظایف محوله خواستار شده و تاکید کرده است که شرح وظایف این مدیران متناسب با ماموریت معاونت جدید دانشجویی و فرهنگی جداگانه ابلاغ خواهد شد.

هاشمی همچنین با انتصاب مهندس عبدالرضا صادقی در سمت مدیر فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی اجتماعی از زحمات مدیران کل سابق، مهندس غلامحسین محمدی، دکتر شهروز حکمت، حجت‌الاسلام محمدعلی زم و مهندس سیدعباس هاشمی قدردانی کرده است.

گفتنی است اخیرا در پی طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس این دانشگاه در ابلاغی خطاب به دکتر سیدطه هاشمی، با عنایت به مصوبه هیات امنای مرکزی مورخ 94/3/6 مبنی بر ادغام معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مسئولیت حوزه معاونت دانشجویی را نیز به وی واگذار کرد.

منبع: خبرگزاری آنا