نشست صمیمانه مسئولان دانشگاه با دانشجویان دانشکده علوم انسانی واحد

۰۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۵۴ کد : ۲۵۱
تعداد بازدید:۸۶۶
.

 به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب

نشست صمیمانه مسئولان دانشگاه با دانشجویان دانشکده علوم انسانی واحد دردونوبت صبح و عصر روز شنبه ششم شهریور 95با هدف تعامل بین مسئولان دانشگاه و دانشجویان به منظور استقرار دانشکده جدید التأسیس مدیریت و رفع مشکلات دانشجویان  این دانشکده به ترتیب در دانشکده علوم انسانی واحد و دفتر ریاست دانشگاه واقع در ساختمان اداری قلهک برگزار شد.

 نشست اول صبح روز شنبه ششم شهریور95 با حضور طهمورث شیری معاون آموزشی، منوچهرامیرفیروزکوهی معاون دانشجویی و فرهنگی، محمد شکرزاده معاون عمرانی  و سارا محمدپور، رییس دانشکده علوم انسانی واحد و جمعی از دانشجویان در دانشکده علوم انسانی واحد برگزار شد.

 در این نشست ،دانشجویان حاضربه بیان مشکلات و نگرانیهای خود از جابجایی رشته های مدیریت به دانشکده مدیریت پرداختند و مسئولان حاضر با تشریح برنامه ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت واحد به سؤالات ایشان پاسخ دادند.

نشست دیگر بعد از ظهر شنبه ششم شهریور95 با حضور پروین داداندیش سزپرست واحد ، مهدی حیدری معاون  حوزه اداری و مالی واحد ، منوچهرامیرفیروزکوهی معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از نمایندگان دانشجویان رشته مدیریت دولتی در دفتر ریاست دانشگاه واقع درساختمان اداری قلهک برگزار شد.

در این نشست پروین داداندیش پس ازتبریک به دانشجویان به مناسبت تاسیس دانشکده مدیریت به بیان اهداف و مشکلات واحد و اقداماتی که در این راستا انجام شده است، پرداخت.

در ادامه نمایندگان دانشجویان ، دیدگاه دانشجویان را نسبت به جداسازی گروه مدیریت از دانشکده علوم انسانی و جابجایی آن به ساختمان دیگر اعلام  کردند و برخی از دل نگرانی ها و مشکلات احتمالی که برای دانشجویان پیش خواهد آمد را به اطلاع  سرپرست واحد و مسئولان دانشگاه رساندند و درخواستهای خود را مطرح کردند.

سرپرست واحد و معاونان حاضر پس از شنیدن  مشکلات ، نقطه نظرات و درخواست های عنوان شده  از سوی نمایندگان دانشجویان ، نسبت به رفع برخی مشکلات قول مساعد دادند و از دانشجویان خواستند تا در مواردی که دانشگاه محدودیت دارد با بردباری و مشارکت در برنامه ها با دانشگاه همکاری داشته باشند.

درادامه پروین داداندیش سرپرست واحد از تمامی دانشجویان خواست تا در برنامه های فرهنگی و پژوهشی واحد  ازقبیل استارت آپ فرهنگی و ... مشارکت کنند و طرحها و ایده های خود را در حوزه های علمی و پژوهشی به دانشگاه ارائه دهند.

وی اطمینان خاطر داد که دانشگاه از طرحها و ایده های جدید دانشجویان در حوزۀ دانش بنیان حمایت می کند.