برگزاری سمینار آموزشی کاربردی روشهای نوین موفقیت در جذب و استخدام از سوی دپارتمان کسب و کار و کارافرینی واحد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۷۹۴
تعداد بازدید:۱۴۷۴

 

با هماهنگی دپارتمان کسب و کار و کارافرینی واحد، سمینار آموزشی-کاربردی  با عنوان "روشهای نوین موفقیت در جذب و استخدام و فنون مصاحبه های شغلی"از سوی سعید ناصری  مدرس واحد ، مشاور منابع انسانی در برندهای معتبر کشور، عضو مراجع حل اختلاف وزارت کار ، کارشناس عالی روابط کار در رادیو اقتصاد و عضو کمیته حقوقی کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با حضور جمعی از دانشجویان و کارکنان برخی شرکتها در سالن ملاصدرای  دانشکده مدیریت واحد برگزار شد .

در این سمینار سعید ناصری با هدف ایجاد مهارت آموزی برای اشتغال پس از فارغ التحصیلی دانشجویان   به مبحث مهم و دغدغه اصلی جوانان مبنی بر نحوه جذب و استخدام، شیوه های مصاحبه، نحوه شناسایی برندها و سازمانهای معتبر، تهیه رزومه شغلی و الزامات قانونی روابط کار جهت آشنایی جویندگان کار  ،نحوه کار دانشجویان در ایام تحصیل جهت آشنایی و ارتباط با مراکز کسب و کار پرداخت .

در این جلسه که با پرسش و پاسخ همراه بود ،  حاضران با طرح سوالات مرتبط با موارد قانونی و ابهامات مربوط به عدم موفقیت کارجویان در مراکز کسب و کارآشنا شدند.

  *لازم بذکر است استاد ناصری از سال 89 با واحد تهران غرب در دانشکده های مدیریت و علوم انسانی همکاری داشته و تاکنون چندین گروه دانشجویی توسط ایشان بصورت پروژه های با برندهای بزرگ اقتصادی همکاری نموده اند.