ابوذر کاظمی به عنوان عضو کمیسیون تخصص امور کارکنان اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد منصوب شد .

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰ کد : ۲۸۱۳
تعداد بازدید:۲۴۸۱

در حکمی از سوی سرهنگ پاسدار حسین نصیرزاده  مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ، ابوذر کاظمی به عنوان عضو کمیسیون تخصص امور کارکنان اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد .

درحکم ابوذر کاظمی خطاب به وی آمده است :

با آرزوی توفیق روز افزون،پیرو تصمیمات اتخاذ شده در اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه برای تشکیل کمیسیون های تخصصی به منظور رسیدگی و حل مشکلات موجود و همچنین همفکری برای اجرایی شدن بهتر و موثر برنامه های دفاتر ستادهای شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی ، به موجب این حکم برای مدت یک سال به عنوان عضو کمیسیون تخصصی امور کارکنان اداره کل امور شاهد و ایثارگران منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با همکاری و همفکری با سایر اعضای کمیسیون های یاد شده در ارئه خدمات شایسته به جامعه دانشگاهی شاهد و ایثارگر موفق و موید باشید.

دکتر حسین نصیرزاده

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی

لازم به ذکر است ابوذر کاظمی دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات عربی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بوده و از سال 87 تا کنون به عنوان دبیر ستاد شاهد و ایثارگر با واحد تهران غرب همکاری دارد . وی در حال حاضر علاوه بر سمت دبیر ستاد شاهد و ایثارگران واحد، رییس بسیج کارکنان و مسئول گزینش  واحد و هم چنین معاون علمی پژوهشی حوزه مقاومت بسیج 272 عماریاسر اسلام شهر می باشد .