دومین کارگاه آشنایی با آیین نامه های جدید ارتقاء اعضاء هیات علمی

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۴ کد : ۲۸۴۰
تعداد بازدید:۱۴۸۰

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان کارگاه آشنایی با آیین نامه جدید ارتقاء اعضاء هیات علمی توسط اداره کل برنامه ریزی و همکاری معاونت های مربوطه بویژه معاونت آموزشی واحد روز سه شنبه 22/3/97 در آمفی تئاتر شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی بر گزار گردید

دراین کارگاه که توسط آقای دکتر علی مقداری ، استاد دانشگاه شریف و مدیر کل اسبق امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بر گزار گردید ، آیین نامه مذکور بصورت کامل و مرحله ای تشریح و در نهایت به سئوالات حضار پاسخ داده شد.

در ادامه برنامه پروین داداندیش ریاست واحد از حضور اساتید در این کارگاه تقدیر نمود و راهکارها و مشوق های لازم برای ارتقاء اساتید را بیان نموده و اعلام کردند واحد آماده هر گونه همکاری در جهت رشد و ارتقاء اساتید بوده و خواهد بود.همچنین اظهار امیدواری کردند که سال آینده ، شاهد افزایش ارسال پرونده های ارتقاء اساتید واحد تهران غرب  و طرح آن در کمیته منتخب و هیات ممیزی دانشگاه باشیم . در پایان معاونین آموزشی و پژوهشی و فرهنگی واحد به پرسش و دغه دغه های  حضار پاسخ دادند.

در حاشیه مراسم به ابتکار آقای اصغرنیا عضو هیات علمی واحد و شهید زنده حادثه تروریستی 7 تیر از ریاست واحد و همچنین برگزار کنندگان برنامه تقدیر و تشکر کردند.

این جلسه با نماز جماعت اساتید و پذیرایی افطار به پایان رسید.