تقدیر و تشکر از سرکار خانم دکتر محمدپور، رئیس سابق دانشکده علوم انسانی در جلسه هیات رئیسه واحد تهران غرب

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۰ کد : ۲۹۲۶
تعداد بازدید:۴۸۶۳

تقدیر و تشکر از سرکار خانم دکتر محمدپور، رئیس سابق دانشکده علوم انسانی در جلسه هیات رئیسه واحد تهران غرب

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب در جلسه ی امروز هیات رئیسه دانشگاه از زحمات بی دریغ جناب آقای دکتر حیدری درخصوص جابجایی دانشکده های هنر و معماری، مدیریت و علوم انسانی به مجتمع پیامبر اعظم تقدیر به عمل آمد و مقرر گردید ایشان به عنوان رئیس ستاد جابجایی، درخصوص جابجایی ساختمان ستادی واحد به منطقه غرب تهران نیز اقدامات لازم را معمول نمایند تا در زمان مقرر این جابجایی صورت پذیرد.

همچنین از زحمات و تلاشهای چهار ساله سرکار خانم دکتر محمدپور در دوران مسئولیت معاونت دانشکده علوم انسانی و ریاست دانشکده علوم انسانی تقدیر گردید. متن تقدیر نامه به شرح ذیل می باشد.

 

بسمه تعالی

منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق

سرکار خانم دکتر سارا محمدپور

عضو محترم هیات علمی

تحقق اهداف یک سازمان، رشد و توسعه آن مستلزم تلاش، همکاری و همبستگی همۀ اعضای آن می باشد. بدیهی است رشد و ارتقاء این واحد، همچنین خدمت رسانی بهتر به دانشجویان، با تلاش بی وقفه، انگیزه متعالی، دقت و خلاقیت استادان، کارمندان و همکارانی همچون شما استاد فرهیخته محقق می شود.

لذا بدینوسیله مراتب سپاس خود را از  تلاش و  زحمات ارزشمند و صادقانه سرکارعالی در طول مدت چهار سال گذشته درمسئولیت معاون دانشکده علوم انسانی و  رئیس دانشکده علوم انسانی صمیمانه تقدیم می دارم و توفیقات روزافزون شما استاد فرهیخته در تمامی مراحل زندگی، خصوصاً پیشبرد اهداف دانشگاه را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب