جلسه مدیران کارگروه های نظام موضوعات سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۹ کد : ۳۰۸۳
تعداد بازدید:۲۰۶۹

جلسه مدیران کارگروه های نظام موضوعات سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

 

نشست مدیران کارگروه های ((نظام موضوعات سلامت)) با حضور دکتر بهرنگ مستقل و دکتر محمد اسدی از دبیرخانه منابع علمی استان،خانم دکتر ترمه ترجمان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی،دکتر رحیمی معاون پژوهش و فناوری و تنی چند از اعضای هیات علمی واحد در سالن ستادی قلهک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد:در این نشست خانم دکتر ترجمان  در چهارچوب نظام موضوعات سلامت، به چالش ایدز، از سوی کار گروه سلامت اجتماعی  را مطرح کرد، که این ارائه با نگرش پزشکی و پزشکی اجتماعی صورت پذیرفت.

 داوری ابتدایی در رابطه با  موضوع انجام شد و اشکالاتی مطرح گردید و مقرر گردید در جلسات آتی  اصلاحات مورد نظر صورت گیرد و کار به شکل  نهایی ارائه گردد.

در ادامه جلسه دکتر اسدی در مورد فاز دوم نظام موضوعات ( پایش آزاد ) بیاناتی داشتند ومقرر گردید کارگاه آموزشی سامانه فضای مجازی ، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزارو لیست دانشکده ها و همه گروه های آموزشی این واحد به دبیرخانه برنامه علمی ارسال و چندین طرح پژوهشی در قالب نظام موضوعات سلامت به تعداد کار گروه ها در واحد تعرف و به استان فرستاده شود و در  نهایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، در این سامانه بار گزاری گردد.