اطلاعیه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۹ کد : ۳۲۳۸
تعداد بازدید:۳۸۲۸

 

«« دانشجویان واحد تهران غرب که درخواست میهمانی و یا انتقال به سایر واحدهای دانشگاهی داشته‌اند می بایست به نکات ذیل دقت نمایند .»»

 

  1. تمامی مراحل اعم از موافقت/ مخالفت، ارسال لیست دروس و سایر موارد تماماً از طریق سایت نقل و انتقالات توسط دانشجو قابل مشاهده می باشد. لذا پیگیری و اطلاع از وضعیت مجوز صرفاً از طریق سایت میسر می باشد.
  2. پس از موافقت با درخواست میهمانی و یا انتقال  به کارشناس رشته مربوطه خود در دانشکده ها جهت هماهنگی و صدور لیست دروس مراجعه نمایید. ( منظور از لیست دروس، دروسی است که دانشجو قصد اخذ آنها را در ترم جاری در واحد مقصد دارد.)

نکته بسیار مهم اینکه قبل از مراجعه به کارشناس رشته خود از واحد های ارائه شده در واحد مقصد خود اطمینان حاصل نمائید. بارگذاری دروس یکبار امکان پذیر می باشد.

  1. جهت اخذ لیست دروس می بایست از نظر مالی تسویه حساب نموده و بدهی به واحد نداشته باشید.
  2. پس از اطمینان از ارسال لیست دروس در سامانه نقل و انتقالات ، دانشجویان می توانند به واحد های مقصد خود جهت ثبت نام مراجعه نمایند.
  3. دانشجویان انتقالی می بایست علاوه بر لیست دروس، یک کارنامه کل تائید شده از آموزش دانشکده خود دریافت نموده و به هنگام ثبت نام به واحد مقصد ارائه دهند.
  4.  دانشجویان انتقالی پس از ثبت نام و انتخاب واحد در واحد مقصد و همچنین پیگیری جهت ثبت وضعیت "اتمام درخواست" در سامانه منادا توسط واحد مقصد، می بایست جهت انجام مراحل ارسال پرونده به کارشناس نقل و انتقالات ( در ساختمان ستادی قلهک ) مراجعه نمایند.                                                                                 ----------------------------------------------------------- 

    «  اطلاعیه جهت ثبت نام نیمسال دوم 98-97 دانشجویان میهمان و انتقال »

     

    دانشجویانی که با درخواست میهمانی و انتقال آنها به واحد تهران غرب موافقت گردیده است
    جهت ثبت نام در تاریخ 06/11/97 لغایت 10/11/97
    به ساختمان اداری دانشگاه واقع در قلهک  (امور دانشجویی) مراجعه نمایند.

     

    مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح ذیل می باشد:

  5. همراه  داشتن اصل مدارک اسکن شده در سامانه در هنگام مراجعه
  6. اطمینان دانشجو از ارسال لیست دروس انتخابی نیمسال دوم 97 در سامانه نقل و انتقالات (توسط واحدهای مبدا)
  7. تمامی مراحل اعم از موافقت/ مخالفت، ارسال لیست دروس و سایر موارد تماماً از طریق سایت نقل و انتقالات توسط دانشجو قابل مشاهده می باشد. لذا پیگیری و اطلاع از وضعیت مجوز صرفاً از طریق سایت میسر می باشد.
  8. همراه داشتن اصل کارنامه کل تحصیلی  تائید شده برای دانشجویان انتقالی الزامیست، در غیر اینصورت از ثبت نام آنها جلوگیری خواهد شد.
  9. اصل و کپی شناسنامه
  10. یک قطعه عکس 4*3
  11. تکمیل و ارائه فرم ثبت نام دانشجوی میهمان و انتقال (جهت دریافت فرم ثبت نام به سایت واحد تهران غرب به آدرس www.wtiau.ac.ir  مراجعه نموده و از منوی ذیل فرم مربوطه اخذ و تکمیل گردد. )
  12. معاونت دانشجویی و فرهنگی D حوزه دانشجوییDفرم های دانشجوییD دریافت فرم ثبت مشخصات دانشجوی میهمان و انتقال .

  13. میهمانان دائم  نیز ملزم به همراه داشتن لیست دروس (فرم شماره 2)  می باشند و در غیر اینصورت از ثبت نام آنها جلوگیری خواهد شد.
  14. ***

    لازم به تذکر می باشد در صورت وجود هرگونه نقص در مدارک مذکور از ثبت نام شما جلوگیری خواهد گردید.