کرسی آزاد اندیشی با موضوع «روابط دختر و پسر قبل از ازدواج آری یا نه» در دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران غرب

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۹ کد : ۳۳۱۳
تعداد بازدید:۱۵۲۹

 کرسی آزاد اندیشی با موضوع «روابط دختر و پسر قبل از ازدواج آری یا نه» در دانشگاه آزاداسلامی  واحدتهران غرب

 

به گزارش روابط عمومی واحد؛ با همت معاونت دانشجویی- فرهنگی کرسی آزاد اندیشی با موضوع « روابط دختر و پسر قبل از ازدواج آری یا نه» باحضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر گنجعلیخانی زاده استاد گروه معارف و خانم دکتر نوری مدیر گروه معارف و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.

در ابتدای مراسم خانم دکترنوری مدیر گروه معارف ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانشجویان ،با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  مبنی بر برگزاری کرسی آزاد اندیشی، نقد و مناظره علمی دانشجویان در فضای دانشگاه تاکید داشت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر گنجعلیخانی استاد گروه معارف  به نقش دانشجویان در این نشست تاکید و بیان  داشت: پرسش و پاسخ و ارائه نظرات شما دانشجویان موجب شکل گیری این جلسات خواهد شد.

 وی افزود: دانشجویان باید مبلغ باشند برای گروههای بعدی. وی از انجمن، بسیج، هیات های دانشجویی درخواست کرد که از این پس مجموعه فرهنگی دانشگاه با جدیت تمام در  بحث موضوع علمی بکار گرفته واز طرحها و نظرات شما استقبال کنند.

در طول این مراسم دانشجویان در دو گروه موافق و مخالف با مدیریت کارشناس جلسه ، به ارائه آزادانه دیدگاه‌های خود در رابطه با موضوع کرسی آزاد اندیشی پرداختند.