مراسم اختتامیه هفته معمار و بزرگداشت شیخ بهایی در مجتمع پیامبر اعظم (ص)دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۹ کد : ۳۴۰۵
تعداد بازدید:۱۸۹۱

به گزارش روابط عمومی واحد  مراسم اختتامیه  هفته  معمار با حضور آقای دکتر رحیمی رئیس مجتمع پیامبر اعظم (ص) و معاون پژوهش و فناوری واحد دانشگاهی تهران غرب، خانم دکتر زارع رئیس دانشکده هنر و معماری ، دکتر امیر هوشنگ رمضانی رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر محمد مهدی دماوندی مؤسس آکادمی تخصصی معمارشو، خانم دکتر طلایی مدیر گروه معماری  و جمعی از اساتید و دانشجویان گروه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار گردید.

در این مراسم دکتر رحیمی رئیس مجتمع پیامبر اعظم (ص) ضمن تبریک هفته معمار با بیان اینکه  معماری یکی از وزین ترین رشته ها است در اهمیت معماری اظهار داشت: رشته معماری رشته زندگی است و می تواند با تلفیقی از جامعه شناسی، روان شناسی و هنر یک اثر ماندگار به جا بگذارد، این اثر ماندگار در سطح شهر تأثیر روحی روانی فراوانی دارد. پس در راستای ارتقای کیفیت مهمترین اثر را خلق کنید که همه در رشته معماری خلاصه می شود.

در ادامه خانم دکتر زارع رئیس دانشکده هنر و معماری واحدتهران غرب ضمن تشکر و ابراز خرسندی از برگزار کنندگان این مراسم آمادگی و حمایت خود را اعلام داشت.

این مراسم که با استقبال کم نظیر دانشجویان مواجه شد با پخش کلیپ،  اجرای موسیقی و اهدای جوایز به اساتید برگزیده حوزه معماری پایان پذیرفت.

گفتنی است این مراسم به همت آکادمی معمار شو با محوریت دروه های تخصصی، دورهای آموزشی پروژه محور، دوره های آموزشی اشتغال محور، کارگاههای آموزشی، دوره های آمادگی آزمون های رسمی کشور، استعدادیابی، مسابقات معماری، رویدادهای معماری، گردشگری به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد