حضور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در رویداد دختران ICT

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۸ کد : ۳۴۰۸
تعداد بازدید:۱۰۲۹

به گزارش روابط عمومی واحد، سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت افراد فعال در زمینه فناوری اطلاعات، کارآفرینان موفق، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد و سازمان نظام صنفی این سری رویدادها را با هدف ایجاد چشم انداز کارآفرینی برای دختران دانش آموز، در باغ کتاب تهران برگزار کرد.


در این برنامه دانش‌آموزان15 مدرسه مشارکت داشتند که  دوره‌هایی3 روزه بر اساس ایده‌های خلاقانه خود، گروه‌هایی را شکل دادند و با مربیانی که جزو مدیران کسب و کارهای موفق و شناخته شده هستند، مهارت آموزی را آغاز کردند. دانش آموزان برگزیده این رویدادها پنجشنبه 5 اردیبهشت در باغ کتاب به ارائه کارهای خود پرداختند.


هدف از برگزاری چنین رویدادهایی توانمندسازی دختران و زنان و آشنایی آن ها با ابزارهای نوین عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که می تواند امکان مشارکت بیشتر زنان را مهیا کند.

در این رویداد دفتر ارتباط با صنعت و مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به عنوان پیشگام ارتباط با مدارس و ارائه خدمات آموزشی مدرن و مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا در این رویداد حضور داشت. گفتنی است نرم افزار تور مجازی با پتانسیل ارائه تورهای مجازی با موضوعات علمی و فرهنگی مورد استقبال مدیران صاحبنظر  آموزش و پرورش قرار گرفت و رایزنی های اولیه جهت ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی انجام شد.