دومین روز ششمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت معماری (طراحی صنعتی و مبلمان داخلی) با حضور دانشجویان شرکت کننده و صاحب ایده در مجتمع پیامبر اعظم(ص) واحددانشگاهی تهران غرب برگزار شد.

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۴ کد : ۳۴۲۸
تعداد بازدید:۱۳۰۷

به گزارش روابط عمومی واحد، در دومین روز ششمین رویداد آموزشی ایده تا عمل پس از شمارش آراء از 43 ایده مطرح 7 ایده با رأی نهایی داوران معرفی شد. با عناوین:

1-کودکان طراح

2- ساختاپ

3-دکوچین

4-رویا ساز

5- آرت آفره

6-آرتینچیر

7- تواناب

در این رویداد، ابتدا ایده پردازان ضمن ارائه توضیحات مجدد درباره ایده خود به تشکیل تیم پرداخته و هر یک از تیمها دو روز زمان دارند تا بتوانند بوم کسب و کار خود را با نوشتن برنامه های اصلی (چگونگی ارتباط با مشریان، ساختار هزینه، فعالیتهای اصلی..) ارائه دهند.

سپس خانم دکتر زارع رئیس دانشکده هنر و معماری ، آقای دکتر نقشینه معاون دانشکده ، خانم دکتر تجاره عضو هیأت علمی رشته طراحی صنعتی، دکتر میلاد کریمی، دکتر بابک نصرآبادی، دکتر حسینی ناظر، آقای اربابی  بعنوان مِنتورهای مربوطه به آموزش  کلی و تخصصی استارتاپ کسب و کار به ایده پردازان پرداختند.

در حاشیه این مراسم بمناسبت فرا رسیدن روز معلم از استادان حاضر در این رویداد توسط خانم دکتر زارع رئیس دانشکده هنر و معماری با اهدای هدیه تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است در پایان دومین روز این رویداد آموزشی خانم دکتر داداندیش رئیس واحد دانشگاهی تهران غرب از روند فعالیت تیمهای ایده پردازان بازدید کرد.