خانم دکتر حمیدزاده مشاور بانوان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اختتامیه ششمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۵ کد : ۳۴۳۲
تعداد بازدید:۱۸۳۶

خانم دکتر حمیدزاده مشاور بانوان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اختتامیه ششمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب  بیان داشت: درچند سال اخیر  اگر در خصوص  توسعه کسب و  کار نوین صحبت می شد در دانشگاه بازتاب خوبی نداشت، ولی اکنون دانشگاه محل آموزش و پژوهش است و دانشگاه نسل سوم و چهارم با کمک استادان و دانشجو به تنوع کسب و کار کمک می کنند .

وی افزود: امید است این الگو را  مانند دانشگاه صنعتی شریف توسعه دهیم، بعنوان مثال در سال 96 حدود 60 هزار میلیارد فروش محصولات دانش بنیان داشیتم و در سال 97 حدود 30 درصد افزایش یافته است. امید است  دیگر واحدهای دانشگاه آزاد در این فرایند بتوانند نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند.

مشاور بانوان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل واحدتهران غرب، تعداد دانشجو و استاد میتوان در عرصه دانش بنیان برنامه ریزی کرد. وی با اشاره به حضور بانوان درعرصه های پیشرفت گفت: خانمها از فرصتهای برابری جهت پیشرفت خود برخوردار شده اند و ما در مجموعه معاونت علمی جهت کارآفرینی و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب حداکثر همکاری را خواهیم داشت.