دیدار سرپرست واحد تهران غرب و جمعی از مسئولین و همکاران دانشگاه با خانواده شهید مصطفی موسوی جوانترین مدافع حرم

۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۰ کد : ۳۴۴
تعداد بازدید:۱۳۵۶
به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب

عصر روز دوشنبه ۹ آذر ماه ۱۳۹۴، سرپرست محترم واحد به همراه معاون مالی و اداری، معاون دانشجویی، مسئول دفترفرهنگ اسلامی، مسئول روابط عمومی، معاون دانشکده فنی و مهندسی و مدیرگروه مکانیک و جمعی از همکاران با خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب " سید مصطفی موسوی " دانشجوی رشته ی مهندسی مکانیک این واحد دانشگاهی دیدار و ملاقات داشتند.

در این ملاقات، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده این شهید از طرف اعضای هیات رئیسه، خانم دکتر داداندیش با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری های خانواده ی معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران فرمودند: خانواده ی شهدا، فرزندان برومند خود را برای حفظ اسلام و تحقق اهداف انقلاب و حفظ امنیت کشورعزیزمان درخارج ازمرزهای مان و اهداف مقام معظم رهبری و رضایت امام زمان تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

در این دیدار مادر شهید موسوی توضیخاتی در باره روحیات فرزندش عنوان نمودند: روزی که مصطفی به دنیا آمد، پدرش نام او را به عشق ملا مصطفی بارزانی، مصطفی نام نهاد.مصطفی همیشه در ادای فرایض و تکالیف دینی خود مانند نماز و روزه پیش قدم بود. اسراییل را غده ی سرطانی می خواند و آزادی جهان و اسلام را در گرو نابودی این ظالم می دانست. الگوی ایشان در زندگی و عامل اصلی علاقه ی او به آزادگی و شجاعت شهید بابایی بودند. به همین دلیل همیشه می خواست خلبان شود اما بدلیل ضعف جسمانی نتوانست.زمانی که ایشان تصمیم به رفتن گرفتند، مدام از روز عاشورا و زمانی که امام حسین مردم را به همراهی فرا می خواند سخن می گفت و معتقدبود کسانی که ندای هل من ناصراً ینصرنی را شنیدند و با امام حسین همراه شدند خشنود گشتند و آخرت خود را آباد کردند.

ایشان عنوان کردند از اینکه فهمیدم پسرم شجاعانه با دشمنان جنگیده و با شهادت خود جان بیش از ۲۰۰ نفر را نجات داده و علی اصغر گونه به شهادت رسیده است، آرامش عجیبی وجودم را فرا گرفته است و این آرامش و صبر را مدیون خداوند و حضرت زینب می باشم.

در ادامه با کسب اجازه از خانواده ی آن شهید پیام تسلیت دکتر میرزاده ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی برای خانواده ی ان شهید قرائت گردیدودکتر داد اندیش در خاتمه این دیدار خطاب به پدر و مادر آن شهید فرمودند: خواهشم از شما عزیزان این است که اساتید و دانشجویان را از دعای خیر خود بی ثمر نگذارید، تا بتوانیم در سایه حق و به پشتوانه ی دعای خیر شما عزیزان این مسیر پر فراز و نشیب را طی کنیم و سربازانی برای اسلام و انقلاب تربیت کنیم ودر نهایت رضایت امام زمان را بدست آوریم.

ایشان در ادامه عنوان کردند مراسم یادبودی برای شهید موسوی در روز ۱۶ آذر در دانشگاه برگزار خواهد گردید وخانواده شهید را برای حضوردراین مراسم دعوت نمودند.

(شایان ذکر است پدرشهید موسوی از رزمندگان دفاع مقدس هستند و این خانواده دو فرزند دختر و پسرداشتند که شهید مصطفی موسوی فرزند کوچک خانواده بود که برای دفاع از حریم حضرت زینب به مدت ۴۳ روز به سوریه اعزام شده بودند که در روز ۲۱ ابان ماه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

خانواده ی شهید موسوی نیز با قدردانی از حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برای حاضرین آرزوی سلامتی و بهروزی و برای همه ی مردگان تقاضای آمرزش کردند.