حضور دکتر رستمی معاون فرهنگی- دانشجویی و دکتر شیرزاد معاون اجرایی، آقای کمالی مدیر امور واحدها و آقای مهندس کریمی مدیر امور دانشجویی مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی تهران غرب.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۷ کد : ۳۴۴۵
تعداد بازدید:۱۷۲۶

به گزارش روابط عمومی واحد، دکتررستمی معاون فرهنگی- دانشجویی، دکتر شیرزاد معاون اجرایی مرکز شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی با خانم دکتر پروین داداندیش رئیس واحد دانشگاهی تهران غرب طی نشستی در خصوص روند خدمت رسانی به کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان شاهد و ایثارگر دیدار و گفتگو کردند.

 در این جلسه دکتر داداندیش با بیان اینکه خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران به ویژه فرزندان آنها یک وظیفه اساسی است اظهار کرد: «این واحد در زمینه ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر توجه ویژه‌ای دارد و همواره تلاش شده است شرایطی فراهم شود تا کارکنان، اعضای هیأت عملی، دانشجویان عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران دغدغه ای نداشته باشند.

گفتنی است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب 560  نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر در رشته‌های کاردانی، کار‌شناسی، ارشد، دکترا مشغول به تحصیل هستند.