یاداوری // اطلاعیه جهت ثبت درخواست های (میهمان و انتقال)دانشجویان در نیمسال دوم 95-94

۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۵ کد : ۳۴۹
تعداد بازدید:۹۱۴
بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند :

زمان ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94، مطابق با زمان مندرج در آیین نامه از مورخ 15/09/1394 لغایت 30/09/1394 می باشد. ثبت درخواست انتقال یا میهمانی کلیه دانشجویان متقاضی، فقط از طريق سامانه نقل و انتقالات دانشجويي امكان پذير است. (صرفاً درخواستهایی که در سامانه ثبت شده قابل بررسی و رسیدگی خواهد بود) خواهشمند است دانشجویان عزیز قبل از ثبت درخواست کلیه اطلاعات موجود در سامانه را مطالعه نموده و پس از اطمینان درخواست خود را ثبت نمایند. دسترسی آسان به سامانه نقل و انتقالات از طریق لینک روبرو transfers.qom-iau.ac.ir با توجه به اینکه کلیه درخواست ها توسط سامانه کنترل و پردازش می شود، مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی تأثیری در تغییر وضعیت درخواست دانشجو نخواهد داشت. لازم به ذکر است: ثبت درخواست برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی ممنوع می باشد (به استثناء متقاضیان واجد شرایط ماده 2 ).

 نقل و انتقال دانشجويان واحدهاي بين الملل و برون مرزي طبق آيين نامه ممنوع است.

 انتقال يا ميهماني دانشجويان در صورت نداشتن منع آموزشي و تأييد صحت مدارك و مستندات ارسالي دانشجو توسط واحد دانشگاهي امكان پذير است.

 با توجه به وجود مشكلات احتمالي نظير مغايرت و ... حتي الامكان از به تعويق انداختن ثبت درخواست خود به روزهاي پاياني خودداري نماييد.

 انتقال دانشجو در تمامی مواد آیین نامه در نيمسال آخر تحصيل ممنوع مي باشد.

 انتقال دانشجویان در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه فقط یک بار در طول تحصیل امکان پذیر است.

 انتقال و ميهماني دانشجویان مقاطع ارشد و دكتري در صورت احراز شرایط آیین نامه و وجود رشته، مقطع و گرایش تحصیلی در واحد دانشگاهی مقصد امکان پذیر است.

 نقل و انتقال دانشجویان بدون آزمون ممنوع می باشد.( به استثنای بند1-1 ماده 1 « ازدواج پس از آزمون» )