به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه،اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، از موزه شهید بهشتی دیدن کردند.

۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۹ کد : ۳۵۹۰
تعداد بازدید:۲۱۶۷

به مناسبت گرامیداشت  هفته قوه قضائیه،اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، از موزه شهید بهشتی دیدن کردند.

 این بازدید با حضور دو تن از فرزندان شهید بهشتی،یاران و جمع کثیری از اساتید و کارکنان واحد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد این جلسه با تلاوتی از قرآن مجید و سخنرانی دو تن از فرزندان آن شهید بزرگوار شروع شد.در بخشی از سخنرانی به بیوگرافی و زندگی مشترک با پدر اشاره و شهید بهشتی را یک معلم،اندیشمند ،متفکر و مصلح معرفی کردند  و در آثار شهید بهشتی به مسئولیت انسان در خویشتن خویش،مسئولیت انسان نسبت به خالق  هستی،مسئولیت انسان به دیگران،مسئولیت انسان به محیط پیرامون و مسئولیت انسان به تاریخ تاکید فراوان داشته و از دانشگاهیان خواستند که آثار دکتر بهشتی را  با دقت مطالعه و مورد نقد و بررسی قرار دهند،چرا که نقادی یکی از خصوصیات بارز شهید بهشتی بود. در ادامه اصغر نیا از اساتید هیات علمی واحد تهران غرب و از همرزمان شهید بهشتی به ایراد سخنرانی و خاطراتی با شهید بهشتی پرداخت .او اظهارکرد: دکتر بهشتی ذوالفنی بود که بر همه ذوالفنونها غلبه پیدا می کردو توصیه کرد که افکار و اندیشه های دکتر بهشتی را باید به مردم شناساند.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم ، تندیس یادبودی از طرف موزه شهید بهشتی، به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب  تقدیم گردید.