جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

سومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب درسال ۱۳۹۸ برگزار شد

۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۲ کد : ۳۸۱۷
تعداد بازدید:۱۱۵۱

سومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ساعت ۱۳:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۲۳/‏۰۷/‏۱۳۹۸‬ با حضور خانم دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، حجت الاسلام والمسلمین توکلی نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران، دکتر پیشگر سرپرست فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب در اتاق جلسات ساختمان ستادی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، خانم دکتر داداندیش ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی یکی از مسائل و وظایف مهم حوزه دانشجویی و فرهنگی را ارتباط نزدیک با دانشجو به خصوص همکاری با بسیج، تشکلها، انجمنهای دانشگاه دانست.

ایشان بیان داشت: یکی از رسالتها این است که به دانشجویان بخصوص دانشجویان جدیدالورود و خانواده هایشان مشاوره پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر و آگاهی بخشی در این خصوص صورت پذیرد. این مهم از طریق برگزاری جلسه با انجمهای علمی، تشکلها، بسیج دانشجویی، برگزاری کارگاههای مرتبط موجب می گردد به اهداف بهتری دست یابیم.

سپس حجت الاسلام و السملین توکلی ضمن تشکر از برگزاری فعالیت های مثبت فرهنگی، استمرار و پیشرفت در برگزاری این فعالیتها، تعامل سازنده با مسئولین و دعوت از آنها جهت شرکت در برنامه ها و مراسم ها، برگزاری زیارت عاشورا، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید را خواستار شد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان به سوی چشم‌اندازهای واقعی حرکت کرد و درصدد تحقق اهداف برآمد.

در ادامه نشست در خصوص برنامه های حوزه فرهنگی واحد بحث و تبادل نظر بعمل آمد و هر یک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداخته و پیشنهاداتی در خصوص اجرای برنامه فرهنگی ارائه کردند.

خانم دکتر زارع، دبیر شورای هم اندیشی، ابراهیم صادقی گلرودباری، مسئول بسیج اساتید واحد، خانم دکتر عالیه نوری نماینده اعضای هیات علمی در شورای فرهنگی، مهندس مهمان کاظمی، مدیر فرهنگی و نمایندگان بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی واحد، از اعضای شرکت کننده در این جلسه بودند.