تسلیت انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا بمناسبت درگذشت دکتر حسین شیخ الاسلام، معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۷:۳۵ کد : ۴۳۹۸
تعداد بازدید:۶۹۸

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با دلی آکنده از حزن و اندوه اعلام میداریم که برادر بزرگوار حسین شیخ الاسلام دار فانی را وداع گفت. وی که در دوران دانشجویى یکى از اعضای مخلص، مبارز و متقى انجمن اسلامی دانشجویان در آمریکا و کانادا بود، عمری را در مجاهدت راهی گذراند که در زمان دانشجویی برگزیده بود.

به راستی او بر عهدی که بسته بود استوار و پایدار ماند و لحظه ای تردید و لغزش به خود راه نداد.
امروز ما در سوگ جوانمردی نشسته ایم که پندارش بسط خط ترسیم شده توسط امام راحل، گفتارش حمایت از جبهه مقاومتی که امام بنیان نهاد و کردارش تلاش بی وقفه در جهت نیل به اهداف و آرمانهای امامی بود که در جوانی با وی بیعت کرده بود. او بواقع مبارزی بود که عمری را در کسوت یک دیپلمات به تقویت و رشد و اعتلاى محور مقاومت گذرانده بود و پس از آن به تحلیل و تبیین حرکات بالنده آن پرداخت.

امروز ما عزیزى را از دست داده ایم که از چهره های برجسته و افتخار آفرین انجمن اسلامی دانشجویان در آمریکا و کانادا بود و در عمل ثابت کرد تحصیل در غرب می‌تواند با ایمان و مجاهدت عاملى موثر و سازنده و تأثیرگذار باشد و خود اسوه اى شد براى تحصیل کردگان خارخ از کشور. اگر چه او دیگر در بین ما نیست ولی راهش در حمایت همه جانبه از محور مقاومت پیش روست و پر رهرو.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا رحلت این عزیز سفر کرده را به خانواده محترمشان و به همه دوستداران و پویندگان راه محور مقاومت تسلیت عرض می نماید. خداوند متعال با امام و مقتدایش محشور  و رحمت واسعه خود را نصیبش گرداند.


انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا