نظرسنجی خودجوش دانشجویان به کمک واحد تهران غرب می آید

۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۲ کد : ۴۴۹۲
تعداد بازدید:۱۵۰۱

به گزارش روابط عمومی واحد، با توجه به شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه ۹۸، و عدم حذف ترم و ادامه سال تحصیلی بر بستر مجازی، دانشگاه آزاد اسلامی همچون سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ۲۰ اسفند ماه با آماده سازی بسترهای لازم، آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داد. واحد تهران غرب از جمله  اولین واحدهای دانشگاهی می باشد که کلاس های خود را به طور مستمر برگزار و به شیوه مجازی ادامه داده است.
در این راستا، گروهی از دانشجویان دانشکده هنر و معماری واحد تهران غرب به منظور ارتقاء کلاس‌های آموزش مجازی انعکاس مشکلات دانشجویان، در فضای مجازی نظر سنجی قرار دادند که حدود ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان در این نظرسنجی شرکت کرده و نتایج آن از طریق این گروه در اختیار روابط عمومی واحد قرار گرفت که از ایشان تشکر می گردد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اطلاع رسانی های متعدد و قرار دادن فایل های آموزشی در سایت و تشکیل تیم پشتیبانی مناسب و کارآمد و همچنین تلاشهای اداره روابط عمومی، در جهت رفع مشکلات نرم افزاری و ورود به کلاسهای دانشجویان و اساتید و جمع آوری مسائل و مشکلات دانشجویان اقدامات لازم را انجام داده‌است.
به اطلاع میرساند: این واحد دانشگاهی در تلاش است تا کیفیت فنی وعلمی کلاسهای مجازی را بهبود دهد و قطعا نظرات وپیشنهادات اساتید ودانشجویان در این راستا راه گشا خواهد بود، به همین منظور در پایان اسفند ماه ۹۸  نظر سنجی اولیه توسط واحد طراحی و لینک آن برای کلیه اساتید و دانشجویان ارسال گردید که حدود ۱۷۰۰ نفر در این نظرسنجی شرکت نمودند و نتایج آن جهت بهره برداری به مسئولین مربوطه ارسال گردید.
 با توجه به  برگزاری همه کلاس های نظری  توسط اساتید و شرکت بیشتر دانشجویان در این کلاس ها نظر سنجی دوم با هدف ارتقاء آموزشی و رفع مشکلات از روز پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه بر روی سایت واحد به آدرس
http://culture-and-student.wtiau.ac.ir/fa/form/39 قرار گرفت و لینک آن نیز برای کلیه دانشجویان و اساتید ارسال شد، از دانشجویان عزیز  تقاضا داریم سولات را با دقت پاسخ دهند...تا نتایج این نظرسنجی در اختیار مسئولین واحد قرار گیرد.
گفتنی است باتوجه به نتایج دونظرسنجی یاد شده و سامانه ثبت دروس توسط اساتید، مقرر شد با انعکاس مشکلات فنی به واحد الکترونیکی و جابجایی ساعت بعضی از کلاسها که به دلیل پیک کلاسهای مجازی در ساعتهای ۸ تا ۱۰ و ۱۳ و نیم تا ۱۶ از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، مشکلات را برطرف کنند.، همچنین مقرر شد دانشکده ها و حوزه های مربوطه ترتیبی اتخاذ نمایند تا مسائل و مشکلات دانشجویان را با حضور حداقلی و از روشهای مختلف همچون سامانه پاسخگو، سامانه تخفیف شهریه، سامانه پژوهشیار و ... رسیدگی و حل نمایند.