تقدیر کارکنان از رئیس واحد و حوزه معاونت اداری و مالی

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷ کد : ۴۵۵۶
تعداد بازدید:۸۰۷

به گزارش روابط عمومی واحد، جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در پیامی از زحمات خانم دکترداداندیش رئیس واحد و حوزه اداری ومالی بمنظور ایجاد رفاه کارکنان در ایام شیوع بحران کرونا تشکر کردند.

درمتن این پیام  آمده است:

سرکار خانم دکتر داداندیش

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

بدین وسیله مراتب سپاس همکاران این واحد دانشگاهی را از تلاش و همت والا و زحمات ارزشمند و صادقانه سرکار عالی که باعث پیشرفت و ارتقای این واحد دانشگاهی گردیده است. به پاس این زحمات ارزنده سرکار عالی تقدیر و تشکر میگردد، امید آنکه پیش از پیش موفق و موید باشید تداوم حضور و تأثیر آن بزرگوار را در مجموعه مسئلت داریم.

تداوم اپیدمی ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران، چالش های متعدد اجتماعی، اقتصادی و معیشتی را به ویژه در میان اقشار آسیب پذیر ایجاد کرده است. لذا لزوم تقویت همبستگی و همدلی  در میان آحاد مردم برای ترویچ فرهنگ ایثار وفداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک های مومنانه»  به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا به شمار می آید.

همچنین دراین پیام تصریح شده است، شایسته است از زحمات معاون محترم اداری ومالی و مدیر اداری درجهت رفاه حال کارکنان واحد، تشکر ویژه نماییم.

جمعی از کارکنان واحدتهران غرب