دانشجوی گرامی

۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۸ کد : ۴۶۸۲
تعداد بازدید:۳۵۹۴۵

بسمه تعالی

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما دانشجویان عزیز و تشکر از همراهی شما در تداوم آموزش در شرایط ویژه نیمسال جاری( نیمسال دوم ۹۹ - ۹۸))، باطلاع می رساند با توجه به تجربه برگزاری کلاس های مجازی و آشنایی اساتید و دانشجویان با سامانه lms17.iauec.ac.ir  واحد الکترونیکی، آزمون مجازی نیز از طریق همین سامانه برگزار می شود. لذا  خواهشمند است به منظور کسب آمادگی های لازم برای امتحانات بصورت غیرحضوری( برخط) به نکات زیر دقت نمایید تا امتحان خود را در آرامش برگزار نمایید.

الف- اقدامات لازم برای آمادگی امتحان مجازی:

  1. حتما یک آدرس پست الکترونیکی در gmail داشته باشید و اگر ندارید برای خود بسازید. ( برای دانلود راهنمای آموزشی ساخت gmail کلیک کنید)
  2. تلفن همراه دارای قابلیت عکسبرداری و برنامه واتساپ در زمان برگزاری امتحانات را همراه داشته باشید.
  3. قبل از هر امتحان مطمئن شوید اینترنت شما شارژ و پایدار می باشد.
  4. در هر نوبت امتحانی کارت دانشجویی خود را همراه داشته باشید.( درصورتیکه کارت دانشجویی ندارید، کارت ملی یا عکس ۴*۶ قابل قبول است.)
  5.  قبل از هر امتحان پرینت پاسخنامه را به تعداد لازم تهیه کنید درغیر اینصورت حتما اطلاعات مورد نیاز را مطابق عکس زیر در برگه های A4 درج نمایید.( کلیه صفحات پاسخنامه می بایست دارای شماره صفحه باشد.)( برای دانلود فایل پاسخنامه کلیک کنید)

ب- نکات مهم در بازه امتحانات مجازی:

  1. توجه کنید که فقط اخبار و اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب (wtiau.ac.ir) را معیار قرار دهید و اخبار و اطلاعیه های مندرج در سایر کانالها و سایتهای دیگر را ملاک تصمیم گیری و اقدام در نظر نگیرید.
  2. مطمئن باشید که با مطالعه جزوات و فایلهای تدریس اساتید، می توانید به راحتی به سوالات امتحانی پاسخ دهید، لذا از پرداخت هزینه به افراد سودجو و کلاهبرداران و صرف وقت بیهوده در این زمینه جدا خودداری نمایید.
  3. درصورت مشابهت پاسخنامه ها در حین تصحیح توسط استاد، این امکان وجود خواهد داشت تا فرد خاطی به کمیته انضباطی واحد معرفی شود.
  4. فایل آموزشی نحوه ورود به سامانه و برگزاری امتحانات به زودی در سایت واحد قرار خواهد گرفت و لینک آن برای شما پیامک خواهد شد.

توجه! دانشجوی گرامی کارت امتحانی شما از ساعت 12 روز پنجشنبه 29 خردادماه در پروفایلتان قابل رویت می باشد.( توصیه می شود یک روز قبل از هر امتحان جهت اطمینان از روز و ساعت آن، مجددا به پروفایل خود مراجعه نمایید)