نحوه شرکت در آزمونهای مجازی واحد تهران غرب- ویژه دانشجویان

۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۷ کد : ۴۶۹۰
تعداد بازدید:۱۳۳۶۲۳

توجه فرمایید این راهنما مرتب به روزرسانی خواهد شد، لذا لازم است دانشجویان گرامی قبل از هر آزمون به این راهنما مراجعه کنند.

دانشجوی گرامی
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت شما در امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۹-۹۸، فیلم آموزشی نحوه برگزاری امتحانات مجازی، ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب را با دقت ملاحظه کنید تا امتحانات خود را در فضایی آرام و بدون استرس به پایان برسانید.
نکات زیر را بادقت مطالعه نمایید.

  1. کلیه آزمونهای شما در داخل سامانه lms17.iauec.ac.ir برگزار خواهد شد.
  2. هر دانشجو می بایست یک آدرس پست الکترونیکی در جیمیل داشته باشد تا در صورت نیاز و با راهنمایی پشتیبان ها از آن استفاده نماید.
  3. هر دانشجو می بایست در زمان امتحان، تلفن همراه دوربین دار که برنامه واتساپ بر روی آن نصب شده باشد را به همراه داشته باشد.
  4. حتماً برنامه Any Desk را بر روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنید تا در زمان اضطرار، همکاران پشتیبان فنی واحد امکان دسترسی به سیستم شما جهت رفع مشکل فنی را داشته باشند. ( جهت نصب نرم افزار Any Desk کلیک کنید.)
  5. پاسخنامه شما می بایست در ذیل آزمون بارگذاری شود. لذا لازم است ابتدا پاسخنامه خام را دریافت کنید چنانچه در ارسال پاسخنامه با مشکل برخورد کردید، با حفظ آرامش جهت راهنمایی با پشتیبان دانشکده خود تماس بگیرید. (جهت دریافت پاسخنامه خام کلیک کنید)
  6. به منظور حفظ حقوق دوستان خود، در بازه امتحانات از برقراری تماسهای بیهوده با پشتیبانان جدا خودداری کنید.
  7. چنانچه در دریافت فایل سوالات به مشکل برخورد کردید، ضمن حفظ آرامش با پشتیبان دانشکده تماس بگیرید.
  8. چنانچه در زمان برگزاری امتحانات با مشکلات فنی مواجه شدید ضمن حفظ آرامش با پشتیبانان فنی تماس بگیرید تا همکاران ما به شما کمک کنند.
  9. به هر دلیل اگر این سیستم در انتقال سوال یا انتقال پاسخ نامه دچار اختلال شود سیستم جایگزنی طراحی شده که در فاصله زمانی کوتاهی وارد مدار خواهد شد لذا خونسردی خود را حفظ کنید ومنتظر ارسال پیام از طرف ما باشید.
  10. درصوت اشغال بودن خطوط ارتباطی ویا عدم پاسخگویی، فوراً به پشتیبان دانشکده پیام و به پیام رسان ما (واتساپ) پیام ارسال کنید ومنتظر پاسخ باشید. این پیامها ملاک این است که دانشجو دچار اختلال شده واگر موفق به امتحان نشد در تصمیم به امتحان مجدد موثر است لذا یک مستند است.
  11. برای مشاهده آموزش کاهش حجم عکس پاسخنامه خود در کامپیوتر، اینجا را کلیک کنید.
  12. برای کاهش حجم عکس پاسخنامه خود در گوشی های اندروید، از نرم افزار Best Resizer استفاده کنید. این نرم افزار را می توانید از یکی از لینک های زیر دریافت و نصب کنید.

دریافت برنامه Best Resizer مخصوص گوشی های اندروید از بازار

دریافت مستقیم برنامه Best Resize مخصوص گوشی های اندروید

۱۳. حتماً ۱۵ دقیقه قبل ازپایان زمان امتحان، شروع به بارگذاری پاسخنامه خود در سامانه آزمون مجازی(LMS) نمایید. چنانچه به هر دلیل نتوانستید پاسخنامه را از طریق LMS بارگزاری کنید، فقط ۱۵ دقیقه زمان دارید تا پاسخنامه خود را در ‏ pasokh.wtiau.ac.ir بارگذاری کنید و کدپیگیری دریافت کنید. پاسخنامه هایی که بعد از این زمان یا از طرق دیگر ارسال شود، قابل قبول نبوده و تصحیح نخواهد شد.

*جدید

۱۴. دقت کنید حضور و غیاب دانشجویان در امتحانات مجازی نیمسال دوم ۹۹-۹۸ ، با ورود به سامانه LMS در ساعت برگزاری امتحان به صورت خودکار در سیستم ثبت می گردد. چنانچه دانشجو موفق به ورود به سامانه LMS نگردد، می بایست مراحل زیر را انجام دهد:
الف- در بازه امتحان اختلال در سیستم و مشکلات غیرمترقبه را به پشتیبانان دانشکده اطلاع دهد تا موضوع صورتجلسه شود.
ب- سپس مطابق بند ۱۳، پاسخنامه خود را در سامانه pasokh به آدرس pasokh.wtiau.ac.ir ارسال نماید.
تبصره: پاسخنامه و صورتجلسه جهت تصمیم گیری توسط دانشکده به کمیسیون موارد خاص آموزشی ارجاع داده می شود.

۱۵- امتحانات پایان ترم دروس معارف اسلامی نیز مانند سایر امتحانات در سامانه LMS بصورت تستی برگزار خواهدشد.
تبصره: دانشجویانی که دارای گواهینامه نهاد یا کارکلاسی می باشند به ۱۵ نمره از کل سوالات پاسخ دهند. (یعنی این امتیاز را دارند که از بیست سوال ۱۵ نمره را انتخابی پاسخ دهند).
دانشجویانی که فاقد گواهینامه نهاد یا کار کلاسی هستند می بایست به کل سوالات پاسخ دهند.

شماره های پشتیبانان:

شماره تماس تیم پشتیبان فنی:

۰۹۳۰۵۸۸۷۰۹۲ پشتیبان فنی شماره ۱

۰۹۰۲۷۸۷۴۶۹۲ پشتیبان فنی شماره ۲

۰۹۳۵۹۴۶۳۸۲۹ پشتیبان فنی شماره ۳

۰۹۳۵۴۰۳۵۹۳۸ پشتیبان فنی شماره ۴

۰۹۳۳۱۷۴۸۱۳۶ پشتیبان فنی شماره ۵

۰۹۳۶۲۱۶۳۲۹۸ پشتیبان فنی شماره ۶

۰۹۳۸۸۳۹۶۲۹۹ پشتیبان فنی شماره ۷

۰۹۱۹۳۲۱۲۱۳۶ پشتیبان فنی شماره ۸

فیلم آموزشی آزمون های تشریحی (انتهای صفحه)

فیلم آموزشی آزمونهای تستی (برای مشاهده کلیک کنید)