دستورالعمل ویژه انتخاب واحد و ثبت‌نام دوره تابستان ۹۹-۹۸ بدون مراجعه حضوری دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تدوین شد.

۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۶ کد : ۵۰۰۰
تعداد بازدید:۶۰۰

در جلسه تدوین دستورالعمل ویژه انتخاب واحد و ثبت‌نام دوره تابستان که ۲۴ تیر ۹۹ در واحد تهران غرب برگزار شد، پروین داداندیش با بیان اینکه باید سعی کنیم رفت و آمد دانشجویان را به حداقل برسانیم، اظهار کرد: با توجه به زمان کوتاه برای برگزاری ترم تابستان باید یک دستورالعمل برای اساتید و یک دستورالعمل برای همکاران آماده شود. آنچه در این دستورالعمل بسیار مهم است، ارائه خدمات ثبت‌نام و انتخاب واحد بدون حضور دانشجو است. همچنین اطمینان از اینکه اساتید در دوره تابستان بتوانند سرفصل دروس را پوشش دهند و انتقال مفاهیم و یادگیری به خوبی انجام شود.

وی افزود: با توجه به رویکرد جدید در دانشگاه و حرکت در بستر مجازی می‌توان با تسهیل فرآیندها و مسیرها جذب دانشجو در دوره تابستان را افزایش داد. با تقویت زیرساخت‌ها و با تفکر و رویکرد جدید و متفاوت با ترم گذشته می‌توانیم به دانشجویان شهرستان‌ها هم خدمات خوبی ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پیشنهاد تشکیل کمیته علمی تحت عنوان روش‌های تدریس و طراحی سؤالات در کلاس‌های مجازی با توجه به رشته‌های مختلف از گروه‌های آموزشی را مطرح کرد و گفت: مطمئناً تدریس و انتقال مفاهیم در کلاس حضوری با کلاس مجازی متفاوت است و اساتید باید با شیوه‌های نوین آموزش مجازی آشنا شوند و روش قدیمی تدریس را تغییر دهند لذا گروه‌های آموزشی با توجه به تفاوت رشته‌ها، روش‌های تدریس و طرح سؤال در کلاس‌های مجازی را در این کمیته بررسی و دستورالعملی را پس از تأیید معاون آموزشی، جهت اجرا ابلاغ کنند.