جزییات و نحوه مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳ کد : ۵۱۱۸
تعداد بازدید:۵۸۳

به گزارش روابط عمومی واحد، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مصاحبه دوره دکتری مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با نحوه و چگونگی انجام مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ به شرح زیر است:

ضمن تبریک به داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ که در دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله مصاحبه علمی راه یافته اند بدینوسیله شیوه و چگونگی اجرای مصاحبه علمی این دوره به شرح ذیل اعلام می شود:

۱ با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و نظر به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مصاحبه سال جاری این دوره به صورت مجازی برگزار می شود.

۲- داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند لازم است از ساعت ۱۱ امروز یک شنبه ۲۳ شهریور ماه لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۶ شهریور ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علمی اقدام کنند. عدم ثبت نام در سامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

۳- داوطلبان در زمان ثبت نام جهت مصاحبه لازم است نسخه ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از از طریق سامانه فوق قابل دریافت است، تهیه و در قالب فایل pdf در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری کنند.

۴- آن دسته از مربیان شاغل در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و دستگاههای اجرایی که متقاضی استفاده از این سهمیه در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است موافقت نامه محل خدمت خود را به همراه نسخه ای از آخرین حکم کارگزینی در قالب فایل pdf در محل در نظر گرفته شده در سامانه بارگذاری کنند. مربیان شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری مدارک در این مرحله ندارند و سوابق آنها رأساً از مرکز جذب هیأت علمی سازمان مرکزی دانشگاه استعلام خواهد شد.

۵- از آنجایی که واحدهای دانشگاهی منتخب در سطح کشور میزبان داوطلبان به منظور مصاحبه مجازی هستند لازم است داوطلبان بر اساس محل اقامت خود یکی از واحدهای دانشگاهی را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی در سامانه انتخاب و ثبت کنند. مصاحبه کلیه رشته / گرایش های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد. واحدهای دانشگاهی محل مصاحبه داوطلبانی که شهر تهران را انتخاب نکرده اند در زمان اعلام تاریخ و زمان مصاحبه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تعیین و اعلام خواهد شد.

۶- تاریخ و زمان مصاحبه در موعد مقرر توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اعلام خواهد شد.

۷- حضور داوطلبان در واحد دانشگاهی منتخب به منظور شرکت مصاحبه علمی (به صورت مجازی) در تاریخ و زمان اعلام شده الزامی بوده و عدم حضور داوطلب در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه دکتری مصاحبه دکتری