اطلاعیه مهم دروس معارف اسلامی

۰۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷ کد : ۵۱۸۰
تعداد بازدید:۲۶۳۱

جهت انتخاب واحد در بخش نام درس قسمتی از نام درس را که حروف ی و ک نباشد را بین دو تا %% تایپ نمایید، سپس جستجو را بزنید نام درس ها مشاهده می گردد. اگر مجبور به استفاده از حرف ی شدید کلید شیفت با X تایپ ی استفاده نمایید.

 

دانشجویان گرامی دانشکده هنر و معماری: (دانشجویان گروه نقاشی، بازیگری، طراحی صنعتی، معماری داخلی، مهندسی معماری و معماری): تمامی دروس معارف اسلامی برای شما با پسوند هنرهای نمایشی قابل مشاهده است. لطفاً صرفاً از دانشکده خود درس را اخذ نمایید تا در روند امتحانات پایان ترم با مشکل مواجه نشوید.

دانشجویان گرامی گروه عمران: تمامی دروس معارف اسلامی برای شما با پسوند عمران قابل مشاهده است لطفاً صرفاً از رشته خود درس را اخذ نمایید تا در روند امتحانات پایان ترم با مشکل مواجه نشوید.

دانشجویان گرامی دانشکده فنی مهندسی (کلیه رشته ها): تمامی دروس معارف اسلامی برای شما با پسوند کامپیوتر قابل مشاهده است لطفاً صرفاً از دانشکده خود درس را اخذ نمایید تا در روند امتحانات پایان ترم با مشکل مواجه نشوید.

 

دانشجویان گرامی دانشکده علوم انسانی (کلیه رشته ها): تمامی دروس معارف اسلامی برای شما با پسوند حسابداری قابل مشاهده است لطفاً صرفاً از دانشکده خود درس را اخذ نمایید تا در روند امتحانات پایان ترم با مشکل مواجه نشوید.

 

دانشجویان گرامی دانشکده مدیریت (کلیه گرایشات): تمامی دروس معارف اسلامی برای شما قابل مشاهده است، لطفاً صرفاً از دانشکده خود درس را اخذ نمایید تا در روند امتحانات پایان ترم با مشکل مواجه نشوید.

 

قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی: لطفاً در اخذ دروس دانش خانواده و جمعیت، روخوانی قرآن کریم به نکات زیر توجه فرمایید:

-خواهران الزاماً با استاد خواهر درس را اخذ نمایند.

- برادران الزاماً با استاد برادر درس را اخذ نمایند.

توجه مهم: در کلیه دروس معارف اسلامی اخذ درس دانشجویان برادر از کلاس استاد خواهر غیر مجاز می باشد.