انتخابات الکترونیکی انجمن علمی علوم ورزشی برگزار شد

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۱ کد : ۵۲۶۱
تعداد بازدید:۶۵۰

به گزارش روابط عمومی واحد، باشگاه پژوهشگران واحد تهران غرب توانست، با توجه به شرایط کرونا و درخواست دانشجویان و همکاری اساتید و ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان، (به صورت غیر حضوری)، مجوز تأسیس ۶ انجمن جدید، جامعه شناسی، علوم ورزشی، شهرسازی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و کسب و کار و حقوق را با تلاش مهندس مهری رئیس باشگاه باشگاه پژوهشگران کسب کند.

پس از نشست با خانم دکتر داداندیش رئیس واحد و اعضای هیأت مؤسس انجمن‌های مزبور مقرر شد انتخابات انجمن‌ها با برنامه ریزی و با توجه به تجربه موفق تهران غرب در برگزاری چهار انتخابات در خرداد و یک انتخابات در شهریور برگزار گردد.

بر اساس این گزارش، پس از طراحی سامانه‌های آنلاین ثبت نام کاندیداها و اخذ رأی توسط رئیس باشگاه پژوهشگران واحد، فراخوان انتخابات انجمن‌ها اعلام و در این راستا انتخابات علوم ورزشی با تقویم زیر جهت انتخاب هیأت مدیره با مشارکت حداکثری دانشجویان با موفقیت برگزار گردید و افراد به شرح ذیل به عنوان هیأت مدیره انجمن علمی علوم ورزشی انتخاب شدند.

شایان ذکر است تمام مراحل برگزاری انتخابات کاملاً به صورت غیر حضوری و به صورت الکترونیکی به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار گردید.

تقویم انتخابات:

  1. ۹ مهرماه الی ۱۳ مهرماه در سامانه بر خط ثبت نام کاندیدها
  2. ۱۵ الی ۲۱ مهرماه اعلام اسامی کاندیدها و تبلیغات در فضای مجازی
  3. ۲۳ الی ۲۴ مهرماه برگزاری انتخابات در سامانه بر خط
  4. شمارش آرا ۲۸ مهرماه

اسامی افراد منتخب پس از شمارش آرا

  1. میلاد نصیری
  2. مهدی شجاع مرادی
  3. محمد امین اسماعیل زاده
  4. حنانه لعل رحیمی
  5. پرهام جلالی
  6. سپهر افشار قاسملو
  7. نیلوفر امین ملکی
  8. صدرا روشنی
  9. علی حسن زاده
  10. دلارام شیبانی
  11. محمد حسین ابارش