جلسه معارفه دانشجویان کارشناسی آموزش زبان انگلیسی بصورت مجازی برگزار شد

۰۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۶ کد : ۵۳۴۹
تعداد بازدید:۴۹۱

به گزارش روابط عمومی واحد، جلسه معارفه نودانشجویان ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رشته آموزش زبان انگلیسی، با همکاری انجمن علمی گروه زبان و با حضور خانم دکتر مینو عالمی، مدیرگروه زبان انگلیسی، و تعداد ۶۰ نودانشجو به صورت مجازی برگزارشد.
در این جلسه خانم دکتر عالمی ضمن معرفی واحد تهران غرب و ساختار اداری از جمله ریاست واحد، معاون آموزشی، مدیر گروه و اساتید گروه به بیان برخی مباحث و نکات مهم آموزشی – برنامه درسی پرداخت.
وی گفت: لازمه بهبود مهارت های زبان انگلیسی در میان دانشجویان راهبردهایی است که به توسعه مهارتهای مناسب زبانی آنها در ارتباط با رشته و حرفه خود بیانجامد.
عالمی با ارائه توضیحاتی در خصوص دروس اصلی و اعلام پیش نیازهای آن گفت: رویکرد یادگیری زبان باید با در نظر گرفتن تمرینها و فعالیتهای معمول و مرتبط با حرفه و رشته در مفهوم بین المللی ارائه شود. بنابراین، یک برنامۀ آموزش زبان برای دانشجویان نه تنهاباید به بهبود مهارتهای زبانی آنها از منظرفوق بیانجامد، بلکه باید ایشان را نیز نسبت به مباحث فرهنگی مربوط آگاهی بخشد.
در ادامه نودانشجویان سوالات خود را طرح و مدیر گروه زبان انگلیسی به سوالات ایشان درخصوص سامانه دان، زمان برگزاری امتحانات، تعداد جلسات آموزشی، خوابگاه، تعداد واحدهای درسی و … پاسخ دادند.